מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.86
מחיר 9.43
איכות 9.83
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תמי מרקוס, כפר סבא.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
הכנה למדיח.
חוות דעת:
אלי הגיע בהתראה קצרה. היה מקצועי, נעים, וממש רגוע. הלוואי וכל בעלי המקצוע היו ככה. תודה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכאל וינברג , כפר סבא.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה עבור חנויות שכללו, שירותים, ניקוז למזגן ברזים ועוד כמה עבודות נוספות.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מצוין. אני עובד איתו כבר הרבה זמו. הוא מגיע תמיד מוכן עם כל הכלים שצריך, עושה את העבודה בצורה מקצועית מאוד ואני בהחלט ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה צ'רנומורדיק, תל אביב.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
הוא אחלה ממש! היה זמין, הגיע, תיקן הכל מהר והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז צינמן, תל אביב.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מורכבת בכיור כולל החלפת צינור בביוב.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מאוד מקצועי, נשאר הרבה זמן מעבר למה שתוכנן, חשבנו שזה עבודה קטנה ובסוף התברר שזה משהו גדול ומורכב יותר. זה היה ביום שישי ממש כל הכבוד לו! בא בזמן והייתי מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יערה חוצן, חולון.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והתקנה של ברז למדיח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי אדיב והגון, מצא פתרונות ממש מהר, הגיע בזמן והיה אחלה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנאור ישי, גבעתיים.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
פרוק אסלה והרכבתה מחדש לצורך החלפת גומיה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! בא בזמן והודיע לפני מה אמור להיות ולמה להתכונן,גם מחיר אמר מראש. הוא עשה עבודה כמו שצריך והשאיר נקי אחריו, על הכיפאק ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אריאל, תל אביב.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינורות ביוב בבניין.
חוות דעת:
אלי היה טוב מאוד, מצוין, הגיע בזמן, המחיר הוגן לדעתי, בינתיים נראה שעשה עבודה טובה, מקצועי, בעל יחס טוב, הסביר לפני ואחרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל שכטר, תל אביב.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של צנרת מטבח.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא היה נחמד ואדיב. עשה עבודה מקצועית והכל עובד מצוין עכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי מור, נס ציונה.
אשרור: 20/01/2020
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בצינור הבניין.
חוות דעת:
הגיע בזמן, עשה בדיקה יסודית. נראה מקצועי ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ת. תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור, איטום מטבח וחיבור שיש לפאנלים.
חוות דעת:
אלי היה בסדר גמור, הוגן מאוד, הגיע בזמן, הייתי מרוצה ממנו מאוד, היה תקשורתי ומגיע לו עשר על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 115 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק