מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.86
מחיר 9.64
איכות 9.86
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 14 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
תמי מרקוס, כפר סבא.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
הכנה למדיח.
חוות דעת:
אלי הגיע בהתראה קצרה. היה מקצועי, נעים, וממש רגוע. הלוואי וכל בעלי המקצוע היו ככה. תודה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכאל וינברג , כפר סבא.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה עבור חנויות שכללו, שירותים, ניקוז למזגן ברזים ועוד כמה עבודות נוספות.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מצוין. אני עובד איתו כבר הרבה זמו. הוא מגיע תמיד מוכן עם כל הכלים שצריך, עושה את העבודה בצורה מקצועית מאוד ואני בהחלט ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה כהן, רמת גן.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתה איזושהי בעיה נוספת אז הוא חזר לתקן, היה אחלה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הרמן ליבוביץ, רחובות.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה והחלפת צנרת בבניין.
חוות דעת:
אלי היה נחמד, בסדר גמור,הגיע לבדוק נזילה בצנרת בניין שקשורה לצנרת שלי, עשה עבודה טובה, מקצועי, הגיע בזמן ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה חכמי לוי אדרקה, תל אביב.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה מונובלוק שכלל החלפת מצוף.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה, אני עוד אעזר בו בהמשך! הוא הגיע ממש על הדקה, נענה מיד, נתן שני אופציות לתיקון ואני מודה לו מאוד. אנחנו מאוד מעריכים אותו ואני רק מפרגנת לו בטוב! הוא גבה מחיר מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת כץ, תל אביב.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בצנרת בקיר ותיקון דליפה.
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד! היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי רהימיקו, תל אביב.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת שיבר מים.
חוות דעת:
אלי הגיע אליי לבדיקה ולקח תשלום על הביקור בלבד. הוא בחור טוב, ישר,וזריז. כשהתברר שלא הייתה תקלה הוא עדיין בדק את ההשלכות. היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון שוורצמן, תל אביב.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהצנרת.
חוות דעת:
היה אחלה שירות. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר לוי, חולון.
משוב: 23/06/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי ר. הרצליה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז תעשייתי במטבח ופרוק הישן.
חוות דעת:
היה מעולה! הסכים להגיע מחוץ לעירי בהתראה קצרה מאוד ולמרות שכבר היתה שעת אחה״צ. היה מקצועי מאוד, זריז , שירותי וענייני. גבה מחיר הוגן. אשמח להשתמש בשירותיו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 14 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק