מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
9.18
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.39
זמנים 9.11
מחיר 8.93
איכות 9.25
דירוג כללי 9.18
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רבקה מקסימוב, פתח תקווה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שעון שבת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
יאיר נאט, פתח תקווה.
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של נקודות חשמל, גוף תאורה, לוח חשמל והארקה במחסן.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע טוב ואמין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דוד ה. גמזו.
אשרור: 02/06/2019
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
פתרון קצר בתקשורת, והתקנת מנורה בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה טוב מאד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוחאי נהרי, רמת גן.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון בחשמל שנפל שכלל החלפת מפסק ראשי בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מרוצה. הוא בא בלילה וסידר לי את הבעיה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי ש. כפר טרומן.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מאיץ חימום בדוד ותיקון נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טלי ויכרובה, ראשון לציון.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
הברזה מעבודה שכללה החלפת שקעים.
חוות דעת:
קראתי חוות דעת טובות על יהודה ולכן בחרתי בו שיגיע להחליף כמה שקעים. הוא הפנה אותי לעובד שלו וקבענו עוד באותו יום שיגיע. חיכיתי שעה והוא לא הגיע. צילצלתי לשאול מה קורה, לקח ליהודה זמן עד שענה לטלפון ובסוף אמר שהוא לא יגיע היום כי הוא עסוק. אז למה אתה לא טורח לצלצל ולהגיד את זה ? אני צריכה לחכות שעה סתם ככה ? איפה המילה שלך ? קבענו שיגיע למחרת . חיכיתי כמעט שעה ושוב לא הגיע. צילצלתי אליו מספר פעמים שוב ללא מענה.. בסוף ענה ולדבריו לא ידע למה העובד לא הגיע. נראה לכם שזה בעל מיקצוע אמין ?שאפשר לסמוך עליו? אם הוא אפילו לא עונה לטלפונים....לא עומד במילה שלו... שמחה מאוד שזה נגמר ככה...ורק חושבת על עוגמת הנפש שהייתי באמת מרגישה אם היה צורך לקרוא לו לתיקון כלשהו... הוא בטח לא היה עונה לטלפון ...כרגיל...
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
הניה גרשמן, קרית אונו.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
התקנת ארבעה גופי תאורה.
חוות דעת:
יהודה היה זמין, אדיב, מקצועי ונחמד. בנוסף הוא הגיע ממש מהר, תוך חצי שעה מהרגע שהזמנו אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייק שורקנד, שוהם.
משוב: 20/02/2019
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת רוזמרין, גני תקווה.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק של דוד חשמלי.
חוות דעת:
הייתי מרוצה והיה מעולה, הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן ברוקר, שוהם.
אשרור: 04/02/2019
משוב: 04/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי בארון החשמל.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, יהודה הגיע ביום שישי ועבד בצורה יעילה וזריזה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק