מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.93
מחיר 9.71
איכות 9.87
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דוד יעקב, הוד השרון.
משוב: 09/07/2020
תיאור השירות:
תיקון עזרה ראשונה בלוח חשמל שנגע בו מים.
חוות דעת:
הוא הגיע אליי בעשר בלילה עד שתיים לפנות בוקר לעזרה ראשונה לתקלה שכללה מגע של מים בחשמל. הוא סידר ותיקן הכל. הוא היה ממש מעולה! היחס, התזמון, ומחיר. הכל היה מדהים בצורה יוצאת דופן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמית ברקנר, רעננה.
אשרור: 07/07/2020
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל עם רטיבות.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אבי הגיע במהירות, עשה עבודה מצויינת במחיר טוב מאד ואני מאד מרוצה וממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת הירשפלד, רעננה.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
תיקון שנאי לפס לד במנורה בכניסה לבית.
חוות דעת:
אבי היה יעיל, הגיע מהר, היה מאוד נחמד, מסודר, התיקון עבד, מה שלא יכל לתקן הוא חזר לעשות, העבודה הייתה לשביעות רצוננו ולקח מחיר הגיוני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ליבנה, כפר סבא.
משוב: 19/06/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרון הרפז, כפר סבא.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
חידוש מלא של תחום החשמל בדירה לפני ביקורת של חברת החשמל שכלל חיווט מחדש, התקנת מתגים, התקנת מתג לדוד, הארקה, ארון חשמל חדש ועוד.
חוות דעת:
אבי היה פשוט מצוין! עובד איכותי, יעיל, עדכן אותי כל הזמן בעזרת טלפונים וצילומים. גבה מחיר מעולה בהשוואה לחמש הצעות אחרות שבדקתי והגיע גם ביום הביקורת וליווה את הנציג של חברת החשמל. אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן להב, כפר סבא.
אשרור: 24/04/2020
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל משולשת.
חוות דעת:
היה מצוין! והכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פנינה וטשר, הוד השרון.
אשרור: 12/04/2020
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
איתור קצר והחלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה ממש סבבה, שרותי ועשה עבודה טובה, בא בזמן והכל אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מגניה ר. הוד השרון.
אשרור: 05/04/2020
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
איתור קו חשמל מקצר ונטרול הקו.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, סבלני ואדיב. היו לו כל הכלים הדרושים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי דהן, כפר סבא.
אשרור: 04/03/2020
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק פחת.
חוות דעת:
הוא שירותי מאוד, אדיב, הגיע בזמן שקבענו והמחיר סביר, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'וני גלברט, כפר סבא.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת נברשת צמודת תקרה, 2 בתי מנורה ישנים בפרוזדור ו2 גופי תאורה חדישים.
חוות דעת:
ניגש ישר לעבודה, עובד ביסודיות, מאתר ומתקן ליקויים, מאוד סימפטי וזריז. איש נעים ומקצועי מאוד. במהלך ההחלפה נמצא נתק באחד מחוטי החשמל ואבי התקין חוט חדש, הצעתי לשלם עבור התיקון בנתק, אבל אבי סירב בחיוך, בטענה שזה חלק מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 155 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק