מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אהרון
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.89
מחיר 9.62
איכות 9.66
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ערן סער, ראשון לציון.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
איטום סיליקון בארון חשמל בעקבות טפטוף מים והחלפת חיווט שרוף.
חוות דעת:
הוא היה מצוין והייתי מרוצה מהכל, הוא הגיע מידית ובשעה מאוחרת, לקח מחיר הוגן ועבד בצורה מקצועית, באמת פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי אזואלוס, ראשון לציון.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
חיבור מזגן לחשמל שכלל יציאה מלוח חשמל הנחת כבל והתקנת מפסק.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בא נתן חוות דעת והצעת מחיר. עשה אחלה עבודה בנאדם נחמד והיה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר עטר, ראשון לציון.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימר שרוף והתקנת מנורה חכמה.
חוות דעת:
היה לי קצר בבית ישר אחרי שהם עשו את העבודה. הקצר שרף לי כמעט את כל הדוד, מזל שאשתי ראתה את הנזק בזמן והורידה את החשמל, החשמל לא קפץ בעקבותהקצר וכל הבית שלי יכל להישרף. הבאתי חשמלאי אחר שעשה בדיקה ואמר לי שהם עשו לי מחדל רציני ובנוסף הוא אמר שגם המחיר שהם לקחו היה גבוה.
איכות
0
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
5
כללי
גירסאות
נועם חלבי, ראשון לציון.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנת תנור אמבטיה.
חוות דעת:
אהרון היה אליפות. נתן שירות טוב, לקח מחיר הוגן, היה נחמד, מקצועי, אדיב, איכותי, הוגן, הגיע בזמן, עשה עבודה מעולה ואני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צפריר סקלרסקי, ראשון לציון.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת קצר בבית.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לתקן קצר שחשבתי שנגרם מהגוף חימום. בסוף הוא לא יכל לתקן את הבעיה כי זה היה בדוד שמש ולא בגוף חימום. עשה בדיקה והסביר לי למה הוא לא יכול לתקן ולמי צריך לפנות על מנת לתקן את הבעיה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר דודין, ראשון לציון.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון שקעים וחיווטים של גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא עשה פלאים וניסים! נכנסנו לדירה שהדיירים הקודמים שלה עשו בעיות עם החשמל. חצי מהחשמל בסלון לא עבד והוא הגיע וסידר את כל השקעים ולקח מחיר הוגן. הוא תותח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה דוידובסקי, ראשון לציון.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד מהעבודה שעשה עבורי הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. לפני שהגיע הוא התקשר כדי להזכיר לי שקבענו ואמר לי שהוא בדרך אלי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר פולג, ראשון לציון.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
פיצול קווי חשמל לקומת מרתף.
חוות דעת:
היו ממש בסדר גמור, באו, בדקו וטיפלו, לא יקרים לדעתי, היחס היה מצוין והם באו בזמן. אני אזמין אותם שוב אם אצטרך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני ר. ראשון לציון.
אשרור: 07/04/2019
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום וטרמוסטט בדוד חשמלי.
חוות דעת:
היה באמת שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום א, ראשון לציון.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה והתקנת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא לקח מחיר מצוין ועשה עבודה מקצועית. כמו כן אחד מהדברים לא היו לשביעות רצוני והוא חזר למחרת בכיף גדול ובלי משחקים ותיקן הכל. זה בסדר גמור לעשות שגיאות, הגדולה זה לחזור ולתקן. מגיע לו הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 112 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק