מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אהרון
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.87
מחיר 9.69
איכות 9.75
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 77 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עופר פולג, ראשון לציון.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
פיצול קווי חשמל לקומת מרתף.
חוות דעת:
היו ממש בסדר גמור, באו, בדקו וטיפלו, לא יקרים לדעתי, היחס היה מצוין והם באו בזמן. אני אזמין אותם שוב אם אצטרך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מני ר. ראשון לציון.
אשרור: 07/04/2019
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום וטרמוסטט בדוד חשמלי.
חוות דעת:
היה באמת שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תום א, ראשון לציון.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה והתקנת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא לקח מחיר מצוין ועשה עבודה מקצועית. כמו כן אחד מהדברים לא היו לשביעות רצוני והוא חזר למחרת בכיף גדול ובלי משחקים ותיקן הכל. זה בסדר גמור לעשות שגיאות, הגדולה זה לחזור ולתקן. מגיע לו הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב חדד, ראשון לציון.
אשרור: 20/01/2019
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע עשה בדיקה מקיפה ואיתר את הבעיה. הפנה אותי לגורם המתאים ביותר לטיפול בה. הוא בחור נחמד ועושה את העבודה בצורה טובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם חלבי, ראשון לציון.
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנת תנור אמבטיה.
חוות דעת:
אהרון היה אליפות. נתן שירות טוב, לקח מחיר הוגן, היה נחמד, מקצועי, אדיב, איכותי, הוגן, הגיע בזמן, עשה עבודה מעולה ואני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן סער, ראשון לציון.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
איטום סיליקון בארון חשמל בעקבות טפטוף מים והחלפת חיווט שרוף.
חוות דעת:
הוא היה מצוין והייתי מרוצה מהכל, הוא הגיע מידית ובשעה מאוחרת, לקח מחיר הוגן ועבד בצורה מקצועית, באמת פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה שמוטקין, ראשון לציון.
משוב: 06/12/2018
תיאור השירות:
התקנת שני גופי בחדר שינה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור!נעים הליכות, רגוע, שקט, אני ממש מרוצה ושמחה שנעזרתי בו!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיקלה הררי, ראשון לציון.
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מפסק לדוד חשמל עם שעון שבת.
חוות דעת:
הם הגיעו בזמן ונתנו שירות מצויין! הסבירו הכל תוך כדי העבודה. הם אנשים ישרים, אדיבים, סבלניים, אמינים וסופר מקצועיים! לאחר סקר שוק שעשיתי, גם המחיר הוגן ביותר וללא הפתעות. היו עשר מכל הבחינות. בקיצור אחלה אנשים, אחלה עבודה, אחלה מחיר. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון הרץ, מכבים-רעות.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
התקנה של מנורת תקרה.
חוות דעת:
שרות יעיל מקצועי ואחראי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אדיר מלק, אשדוד.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה כולל השחלת חוט בקיר.
חוות דעת:
שירות מצוין. אהרון מקצועי, אדיב, סימפטי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 77 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק