מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדיר
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.72
מחיר 9.49
איכות 9.62
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 47 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רונית מסורי, חדרה.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
התקנת דלת רשת.
חוות דעת:
היה שירות טוב סך הכל. הוא עשה את העבודה מהר והוא תיקן גם לבסוף מה שהיה צריך לתקן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
חיים ברי, חדרה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בסלון.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מעולה, מקצועי, הגיע בזמן, מהיר וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה כ. באר שבע.
אשרור: 05/04/2020
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן בצלאלי, הוד השרון.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שכלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
תותח, אני מת עליו! איש נחמד, תקשר, בא בזמן, הסביר מה הוא עושה ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא חוברה, נתניה.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה זמין, הגיע בזמן ואפילו הקדים. לדעתי המחיר טוב והוא נתן שירות מעולה. למי שמתלבט בעניין המחיר, שידע שאדיר תמיד יהיה זמין לתת שירות ולא יעלם אחרי ההתקנה. מה שזול בהתחלה יקר בסוף (וגם מלווה בעגמת נפש). בקיצור- ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק נוה, כפר סבא.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ידני.
חוות דעת:
היה מעולה, מגיע לו עשר בהכל. הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה במקצועיות והיה בדיוק מה שמצפים מבעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים כהן, כפר יונה.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, מקצועי וישר. עשה עבודה מעולה ויחסית זמין, ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית קופרמן, שדי חמד.
אשרור: 29/10/2019
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
החלפת רשת, החלפת רצועה בתריס גלילה והחלפת גלגלים בדלת ויטרינה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, אדיר היה מאוד נחמד, החווית שירות הייתה טובה. הוא הגיע בדיוק בזמן והמחיר היה סביר. לאחר שהלך התגלתה תקלה בתריס חשמלי שלא נסגר כראוי, התקשרתי אליו והוא הדריך אותי לבצע מספר פעולות אך לא היה שיפור אז הוא אמר שיגיע למחרת לתקן ואכן הגיע. בהחלט אמליץ עליו לאחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף לבקוביץ, הרצליה.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
אדיר היה בסדר גמור. הוא בחור מקצועי, נחמד ופתר לי את הבעיה. אם אצטרך אני בטוח אעזר בו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה ל. רמת השרון.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
התקנת חלון בגודל 70X80 מ'.
חוות דעת:
העבודה של אדיר הייתה טובה מאוד מכל הבחינות. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי שירותי ונחמד, והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 47 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק