מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדיר
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.83
מחיר 9.46
איכות 9.60
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 35 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נועם הדר, כפר סבא.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! קודם כל הוא בחור שירותי מאד, היה זמין, הגיע מהר ובזמן שקבענו, הוא מקצועי ופתר את הבעיה והמחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יהודית קופרמן, שדי חמד.
אשרור: 25/06/2019
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
החלפת רשת, החלפת רצועה בתריס גלילה והחלפת גלגלים בדלת ויטרינה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, אדיר היה מאוד נחמד, החווית שירות הייתה טובה. הוא הגיע בדיוק בזמן והמחיר היה סביר. לאחר שהלך התגלתה תקלה בתריס חשמלי שלא נסגר כראוי, התקשרתי אליו והוא הדריך אותי לבצע מספר פעולות אך לא היה שיפור אז הוא אמר שיגיע למחרת לתקן ואכן הגיע. בהחלט אמליץ עליו לאחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן בוסני, כפר סבא.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בתריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בא בזמן שקבענו, תיקן במהירות, עמד בתקציב והיה אדיב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מרב זיידה, כפר סבא.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון סגירה בחלון .
חוות דעת:
היה נחמד ומקצועי. הראיתי לו משהו נוסף שלא הצליח לתקן.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ליאת בקר, הוד השרון.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאוה ת. כפר סבא.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלי חלון.
חוות דעת:
היה מעולה! סבלני, אדיב, נחמד ומקצועי. גם המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון יצחקי, זכרון יעקב.
אשרור: 16/09/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון 3 תריסי גלילה.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! הייתי מרוצה מהמקצועיות שלו, הוא הגיע בזמן ותיקתק את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה עמרם, אבן יהודה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת 6 רשתות.
חוות דעת:
היה אחלה שירות. הוא היה זמין והגיע באותו יום שדיברנו. הוא הגיע בזמן, היה נחמד ומקצועי. בנוסף עשה לי הנחה, תקתק את העבודה ולאחר שסיים השאיר מסודר כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא חוברה, נתניה.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה זמין, הגיע בזמן ואפילו הקדים. לדעתי המחיר טוב והוא נתן שירות מעולה. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה ל. רמת השרון.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
התקנת חלון בגודל 70X80 מ'.
חוות דעת:
העבודה של אדיר הייתה טובה מאוד מכל הבחינות. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי שירותי ונחמד, והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 35 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק