מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סלמון
ציון כללי:
9.25
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.58
מחיר 9.00
איכות 9.50
דירוג כללי 9.25
התפלגות

מחושב על 12 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ישראל מיידווניק, תל אביב.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 29/10/2018
תיאור השירות:
תיקון של קצר חשמלי, חיבור מחדש של קו חשמל והתקנה של 4 גופי תאורה חיצוניים.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה! עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית מאוד. כמה בעלי מקצוע לא הצליחו למצא את הקצר והוא כן. הוא איש נעים ואדיב ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
2B HUB, תל אביב.
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
התקנת קו בזק בקיר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, נחמד, מקצועי והגיע בזמן. לדעתי לקח מחיר יקר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
גדעון כהן , תל אביב .
משוב: 05/10/2018
תיאור השירות:
בניית תשתיות חשמל לעסק.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעל ומעבר ועבד בצורה מקצועית וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירה הרטמן, תל אביב.
משוב: 05/10/2018
תיאור השירות:
התקנת תשתיות חשמל, ארון חשמל וגופי תאורה.
חוות דעת:
הוא קודם כל אנושי, נעים ומאוד לבבי. בנוסף לכך הוא בעל מקצוע טוב ואיכותי, עומד בהבטחות ומגיע גם בהתרעה קצרה. הוא עובד עם צוות מקצועי שמגיע תמיד עם חיוך ובזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ר. חולון.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 29/10/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה בחוטי חשמל בשעות הלילה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בערב, ישירות משמחה משפחתית, עבד הרבה זמן ועם המון סבלנות עד שמצא את התקלה ותיקן אותה. לקח מחיר הוגן ולא גרידי! למרות שכולנו נשים, לא ניסה "לסובב" אותנו ולקח את המחיר הבסיסי על ביקור בשעות כאלה ואף סיפק חשבונית, היה אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי אולינובסקי, גבעתיים.
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
תיקון ארבעה שקעים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן אבל כל ההתנהלות מולו הייתה קצת מבולגנת, ההסברים שלו היו קצת מבולגנים ומשהו בנוכחות שלו לא היה נעים. כל מיני דברים שרציתי לעשות לא יתבצעו מכיוון שהוא אמר שזו עבודה מורכבת והוא אמנם הסביר לי את המורכבות אבל על העבודה הקטנה שבסוף עשה הרגשתי שהוא גבה סכום גבוה מדי. בשורה התחתונה, לא הייתי לוקחת אותו שוב.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
8
יחס
8
6
כללי
גירסאות
שולמית נ. ראשון לציון.
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
החלפת גופי תאורה.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו מאוד. הוא בעל מקצועי שירותי, אדיב וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלקסנדר קרמר, גבעתיים.
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
התקנת נקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מעולה!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי מולכו.
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל, תיקון שקעים והרכבת מנורות.
חוות דעת:
הוא היה טוב וביצע עבודה מקצועית. הוא איתר בעיית מתח שהייתה בבנין בצורה מהירה. אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ב. א. תל אביב.
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בדירה.
חוות דעת:
הוא נחמד, אדיב ואמין. לקח לי מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 12 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק