מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.79
מחיר 9.53
איכות 9.81
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבידן אביטבול, ירושלים.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת צינור גז וחיבורו לכיריים.
חוות דעת:
היה מעולה! מבחינת המחיר, ההוגנות האמינות והמקצועיות. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נדב י. ירושלים.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור גז והתקנת כיריים גז בבית.
חוות דעת:
שירות אחלה! הוא היה זמין באותו היום שרציתי, הגיע בזמן ואפילו הקדים. גם מבחינת המחיר היה סבבה. התרשמתי שהעבודה הייתה לגמרי מקצועית וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל בנימין, ירושלים.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים.
חוות דעת:
הוא מקסים. היתה לנו סתימה בכיריים והוא פתח אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שניאור ניסילביץ, ירושלים.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
חיבור כיריים לגז והחלפת ברז גז.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא ממש נחמד, תמרן עם הזמנים ביום שישי ובא לקראתנו. עשה מה שצריך והמחיר היה הוגן. הוא הכי ישר שראיתי, ממש צ'יק צ'ק, והוא היה מאוד נעים עם התיאום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי יחזקאלי, ירושלים.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
חיבור כיריים לגז והחלפת צינור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מקצועית. לדעתי המחיר סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סרינה מייקלסון, ירושלים.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון וניקיון נקודות גז בכיריים.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, פשוט 10! הוא הגיע תוך 11 דקות וניקה את הכיריים בצ'יק. ועכשיו כל הלהבות עובדות והכל בסדר. הוא היה נחמד ונעים ואמר מראש כמה הכל יעלה, וגם אמר שאם לא יצליח לתקן אז לא אשלם לו. בהחלט הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושי ישעיהו, ירושלים.
משוב: 24/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של כיריים גז.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע מהר, עשה את העבודה כמו שצריך והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה עופר, ירושלים.
אשרור: 17/05/2019
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים והחלפת כיריים ישנים, והתקנת ברז בטחון של גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. המחיר היה הוגן לדעתי, הוא הגיע בזמן והוא היה יצירתי בפתרון הבעיה של מיקום הכיריים שלא נכנסו למקום בגלל השיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫שבי לוי‬‎, ירושלים.
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז.
חוות דעת:
אין מילים, חבל על הזמן! אחלה גבר שבעולם, בא זריז באותו יום והיה הוגן במחיר. בקיצור שיחק אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר גרין, בית זית.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיריים גז.
חוות דעת:
הוא אחלה, אני לא היית בבית כשהוא הגיע אבל הוא היה נחמד מאוד, לא לקח הרבה כסף ואני מרוצה. 4 כירות מתוך 5 לא עבדו והוא פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 138 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק