מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רם
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.79
מחיר 9.76
איכות 9.78
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 33 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יונית ה. הרצליה.
משוב: 14/03/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של מזגן חברת תדיראן.
חוות דעת:
רם תיקשר במהירות ואדיבות, נתן הצעת מחיר תחרותית והגונה, קבע זמן הגעה בקלות, הגיע בזמן, התקין מזגן חדש, פירק את הקודם ופינה הכל. שירות טוב, יעיל ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הדר חביב, הרצליה.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! שירותי מאוד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה בן צבי, הרצליה.
משוב: 24/02/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה שלם, הרצליה.
משוב: 30/01/2020
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר חרוסט, עין שריד.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים של חברת תדיאן שכלל החלפת קבל.
חוות דעת:
עשה עבודה נפלאה, שני מזגנים מאוד ישנים שקל לבוא ולהגיד שאי אפשר לתקן אבל הוא בא ועשה מאמצים לתקן ונתן מענה כמה שיותר מהר. הוא מקסים הגיע עם עוד בחור לעבוד, הם מאוד שירותים ועשו עבודה מקצועית ויסודית, יש לי רק דברים טובים לומר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון ליזבונה, רעננה.
אשרור: 27/03/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן 2 כ"ס.
חוות דעת:
רם עשה עבודה מקצועית ונקייה מאוד. הגיע בזמן שקבענו ודאג לעדכן שהוא בדרכו אלינו. מחיר הוגן לשביעות רצוני המלאה והכי חשוב בעיניי איש ישר וראוי ביותר.ממליץ עליו מאוד ובכיף גדול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא הררי, כפר יונה.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא בחור מאוד מקצועי, היה זמין בצורה יוצאת מהכלל, הגיע מהר ותפעל את התקלה בצורה הטובה ביותר. מעבר לזה הוא טיפל בדברים אחרים ששם לב אליהם בלי שביקשתי והכל במחיר הוגן. איש חביב עם הרבה סבלנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל אלוני, כפר סבא.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
היתה נזילה וחשבנו שהיא מהמזגן, רם הגיע לביקורת קצרה ושלל את האפשרות שזה מהמזגן. לקח רק דמי ביקור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית רון, זכרון יעקב.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
בדק את המזגן והסתבר שהוא תקין, היחס היה בסדר והוא לקח את המחיר המקובל לביקור לדעתי.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל זוסמן, הוד השרון.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
ביקור שכלל בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
רם הגיע לביקור והסביר לי שהמדף גבס שמתחת למזגן הוא שמונע מהמזגן להתחמם כמו שצריך וייעץ לי להוריד את מדף הגבס. הוא הגיע בזמן ונתן שירות טוב מאוד. המחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 33 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק