מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.76
מחיר 9.21
איכות 9.68
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 47 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נועם טורנר, הרצליה.
אשרור: 15/07/2019
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודות חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! ניסים הוא בחור לבבי ונחמד הזעקתי אותו בדחיפות והוא הגיע באותו יום. לאחר שהלך ראיתי שהיתה ביננו חוסר הבנה ומשהו לא נעשה. התקשרתי אליו שוב והוא חזר מיד וסידר את הבעייה למרות שעכשיו היה הרבה יותר קשה לפתור אותה (עקב הנמכת הגבס שכבר היתה מוכנה) ולמרות זאת ניסים מצא פתרון יצירתי לשביעות רצוני ולקח רק חצי מהכסף על עבודה כזאת, רק כדי להשאיר אותי מרוצה. איזה כיף שיש כאלה בעלי מקצוע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעל ארדמן, הרצליה.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה במרפסת.
חוות דעת:
הוא עבד מאוד יפה, הוא היה אחראי והכל היה ממש בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רוי קומרוש, הרצליה.
אשרור: 14/02/2019
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון תקלה בנקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש מדהים! ענה לי בשעה מאוחרת, כשהוא באמצע עבודה, חסך לי המון כסף, הסביר לי מה לעשות כדי לתקן את הבעיה, אמר להוריד את השאלטר הראשי, התקלה תוקנה בזכות ההסבר שלו, הוא היה אדיב, סבלני וענה על כל השאלות שהיו לי!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהובה ב. הרצליה.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 בתי מנורה תקולים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה הוא בא בזמן כמו שהבטיח, סידר את זה במחיר סביר, הוא איש נחמד נותנת לו 10 בהכל, יצאתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל טויל, רמת השרון.
אשרור: 20/01/2019
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירו מאיר, רמת השרון.
משוב: 13/02/2018
תיאור השירות:
התקנת קו חשמל בעסק.
חוות דעת:
הוא סוף הדרך, מקצועי, איכותי, ביצע עבודה גדולה בצורה טובה מאוד. הוא עבד כמו שצריך, עמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית הוד, פתח תקווה.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
חיבור מחדש של תאורה בבית לחשמל.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, ניסים היה מקצועי, עשה את העבודה בצורה טובה והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא רוסו, יהוד.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט וגוף חימום בדוד חשמל, עקב קצר.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה, אדיב ואפילו כשהיה חולה הגיע שוב. לצערי זה לקח זמן והוא החליף חלקים של היה צריך להחליף. אני לא בטוח שהתקלה נפתרה ואני אתקשר אליו שוב. הבעיה הייתה שהוא הלך וחזר כמה פעמים. בפעם הראשונה הוא נתן הבחנה, החליף את התרמוסטט ואחרי 20 דק' התקלה חזרה. הוא חזר שוב באותו יום, בדק והחליף גוף חימום. זה עדיין לא פתר את התקלה ובמוצאי שבת קראתי לו שוב, הוא הגיע הביא איתו עוד חבר שהוא גם איש מקצוע ובסוף גילו שיש נזילה בגלל האיטום של התרמוסטט.
איכות
7
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
שרון נאורי, רמת גן.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
חיבור 2 שקעים מעל שיש.
חוות דעת:
עשר! חמוד ובא בזמן, יש לו תקשורת טובה, היה קצת יקר לטעמי אבל שווה את זה, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון סיבה, יהוד.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר תיקרה שהיה עקום ועשה רעש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אדיב נחמד וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 47 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק