מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.76
מחיר 9.17
איכות 9.74
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 39 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי ג. פתח תקווה.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
התקנת שקע חשמל.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דריו גייסנגר, פתח תקווה.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי ושתי מנורות תקרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי, מסודר,נחמד, הגיע בזמן ועשה מה שצריך. באמת הוא היה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם טורנר, הרצליה.
אשרור: 15/07/2019
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודות חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! ניסים הוא בחור לבבי ונחמד הזעקתי אותו בדחיפות והוא הגיע באותו יום. לאחר שהלך ראיתי שהיתה ביננו חוסר הבנה ומשהו לא נעשה. התקשרתי אליו שוב והוא חזר מיד וסידר את הבעייה למרות שעכשיו היה הרבה יותר קשה לפתור אותה (עקב הנמכת הגבס שכבר היתה מוכנה) ולמרות זאת ניסים מצא פתרון יצירתי לשביעות רצוני ולקח רק חצי מהכסף על עבודה כזאת, רק כדי להשאיר אותי מרוצה. איזה כיף שיש כאלה בעלי מקצוע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה סוקולובסקי, פתח תקווה.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מנורה בכניסה לבניין.
חוות דעת:
ניסים בא באותו היום בזמן, עבד נקי וכל השכנים מרוצים. מחיר סביר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל מ. תל אביב.
אשרור: 26/05/2019
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל כהן, גבעתיים.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במנורה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הגיע פעמיים בזמן, הסביר מה הוא עושה ותיקן את הקצר.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ציפי עומר, יבנה.
אשרור: 14/05/2019
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
שלחתי לניסים הודעה בשעה מאוחרת וקבענו שלמחורת בבוקר יגיע וכך היה למחרת בבוקר הגיע מוקדם, דחה עבודה אחרת בשבילי ופתר את התקלה. אין דברים כאלו. הלוואי שכולם יתנו שרות כמו ניסים ויקחו דוגמא ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר גז, רמת גן.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק של דוד כתוצאה מחוטים שנשרפו.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הגיע לפני הזמן שנקבע, הוא היה מאוד נחמד. הדוד כרגע עובד.
איכות
8
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
יעל ארדמן, הרצליה.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה במרפסת.
חוות דעת:
הוא עבד מאוד יפה, הוא היה אחראי והכל היה ממש בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי א. קרית אונו.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
התקנת סוויצ'ר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 39 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק