מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאור
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.80
מחיר 9.87
איכות 9.89
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 86 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ערן פייר, נתניה.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדיראן בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה, בחור על הכיפאק. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה יפה ונקייה ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיא דקל, נתניה.
אשרור: 14/06/2020
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלת ניקוז במזגן.
חוות דעת:
מאור היה מצוין, נחמד, מקצועי, אדיב, עשה את העבודה כמו שצריך ומגיע לו בהכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל גדניאן, נתניה.
משוב: 15/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל עקב נזילת מים.
חוות דעת:
היה מצוין! מאור עדכן אותי כשהכל טופל והתוצאות נראות פרפקט, היה ממש נוח לעבוד איתו ואני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי. :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חני מושקוביץ, נתניה.
משוב: 15/05/2020
תיאור השירות:
החלפת כבל במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
מאור מקסים ממש! הוא עמד בזמנים, היה אדיב, טיפל בבעיה, הסביר הכל, לקח את המחיר שאמר מראש, אני ממליצה עליו מאוד ומגיע לו עשר על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טטיאנה וודקו, נתניה.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
פירוק מזגן.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, מאור הגיע כבר ביום למחרת, הוא היה נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגב לנגר, שפיים.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן אחד ורבע כח סוס של חברת תדיראן והזזת מזגן אחד כח סוס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה מעולה, קניתי דרכו את המזגן של חברת תדיראן, כל ההתייחסות היתה רצינית, איך שיצרתי קשר אמר שיגיע לראות ולא זרק מחירים בטלפון, נתן את ההצעות שלו, היה קשוב למה שרציתי ועשה את הדברים בצד הכי מקצועי שיש, כל ההתקנה נראית פגז. לא נראה לי שיש הרבה אנשי מקצוע כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל אטיאס, בני ציון.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי והתקנת מזגן, מחברת תדיראן.
חוות דעת:
היה נהדר וגבה מחיר הוגן דעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי בורוכוב, נתניה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה תותח על! הגיע לדירה של ההורים שלי ועשה עבודה טובה. המחיר היה סביר והוא אמין מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל ניססימוב, נתניה.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי בעל עוצמה של 4 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה בחור מדהים! עלה על הבעיה מהר, הבין שזו תקלה בפיזור חום וגם פתר אותה מהר. הוא היה מקצועי מאוד, נעים, נתן לי את המחיר הכי זול, שמרתי את המספר שלו, אני ממליץ עליו לאנשים אחרים והוא היה פשוט עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן שלמה, נתניה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן חברת ספקטרה 1.25 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, היה אדם כנה וישר. הגיע בזמן ועשה מה שצריך. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 86 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק