מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.78
מחיר 9.76
איכות 9.81
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי ל. רחובות.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודות חשמל, סידור לוח מפסקי החשמל והתקנת טיימר חדש חלופי.
חוות דעת:
הגדיל ראש לגבי מערכות חשמל שונות, נתן יעוץ וטיפים שונים. השקיע מאמצים וזמן בשביל לתת איכות. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחום רשף, רחובות.
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
תיקון וקיבוע של חוט חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הגיע בזמן וביצע את העבודה בלי שהייתי נוכח, רק דיברתי איתו בטלפון. אחרי זה בדקתי את העבודה ואני מאוד מרוצה. הוא בהחלט קלע למטרה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי שמואלי, יבנה.
משוב: 17/09/2018
תיאור השירות:
החלפת שקע מחד פאזי לתלת פאזי.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! קודם כל הוא הגיע בזמן, הגיע אפילו יום לפני שקבענו, כמובן בתיאום מראש, בשביל לראות את הבית ולתת הצעת מחיר כמו שצריך. הוא היה כאן בערך שעתיים והסתכל על הכל ביסודיות. הוא חזר למחרת ועשה עבודה ממש טובה, גם המחיר שלו היה המחיר הכי הוגן וטוב שבדקנו. אנחנו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי הנדל, נס ציונה.
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
פיצול קווים בבית ישן. שדרוג חשמל בלוח חשמל ובקווים.
חוות דעת:
אדם נעים ומקצועי מאוד. התגבר על קשיים ובעיות חשמל שונות. עשה מה שהבטיח ואפילו מעבר! נתן תמורה הולמת למחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיורא לזר, פתח תקווה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 12/10/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור טל, תל אביב.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של בית נורה
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק פורטל, פתח תקווה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! חיכה עד שווידא שהבעיה אכן נפתרה, היה אדיב, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת גבע, נירית.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת קצר בבית.
חוות דעת:
ניסים היה אחלה, קצת איטי לצערי אבל מאוד יסודי, עלה על הבעיה ופתר אותה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אילנית הירש, יהוד.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
עבודות חשמל שונות כולל החלפת טיימר לדוד, סידור גוף תאורה ותיקון תקלה בשקע.
חוות דעת:
היה מעולה! מיקצועי, דייקן והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה ארליך, תל אביב.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודות למנורות חשמל.
חוות דעת:
ניסים היה אחלה, מאוד נחמד, עשה מה שצריך ולא לקח הרבה כסף לדעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 279 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק