מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.78
מחיר 9.68
איכות 9.67
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נחום רשף, רחובות.
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
תיקון וקיבוע של חוט חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הגיע בזמן וביצע את העבודה בלי שהייתי נוכח, רק דיברתי איתו בטלפון. אחרי זה בדקתי את העבודה ואני מאוד מרוצה. הוא בהחלט קלע למטרה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדי שמואלי, יבנה.
משוב: 17/09/2018
תיאור השירות:
החלפת שקע מחד פאזי לתלת פאזי.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! קודם כל הוא הגיע בזמן, הגיע אפילו יום לפני שקבענו, כמובן בתיאום מראש, בשביל לראות את הבית ולתת הצעת מחיר כמו שצריך. הוא היה כאן בערך שעתיים והסתכל על הכל ביסודיות. הוא חזר למחרת ועשה עבודה ממש טובה, גם המחיר שלו היה המחיר הכי הוגן וטוב שבדקנו. אנחנו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי הנדל, נס ציונה.
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
פיצול קווים בבית ישן. שדרוג חשמל בלוח חשמל ובקווים.
חוות דעת:
אדם נעים ומקצועי מאוד. התגבר על קשיים ובעיות חשמל שונות. עשה מה שהבטיח ואפילו מעבר! נתן תמורה הולמת למחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור קיסליוב, רמת גן.
משוב: 13/06/2019
חוות דעת:
היה עשר, ממש מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם וילנברג, מודיעין.
משוב: 13/06/2019
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל רומי, שערי תקווה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' וגוף חימום לדוד חשמל.
חוות דעת:
מבחינת זמנים ומחיר הוא היה עשר. את העבודה עצמה הוא עשה בסדר גמור, אבל בסיום העבודה היה ברז בבית שלא עבד. הוא אמר שזה לא קשור לדוד למרות שהברז הפסיק לעבוד במהלך העבודה שלו. התרשמתי שהוא לא מוכן לקחת על זה אחריות. אחר כך התקשרתי להתייעץ עם אינסטלטור וביוזמתו הוא שאל אם היה אצלי חשמלאי, אמר שכנראה זאת הצטברות של אבנית בעקבות העבודה והסביר לי איך לטפל בזה. ממה שאני מבין הוא היה צריך לעשות מעקף כשהוא עבד כדי למנוע את זה. מבחינת העבודה הוא עשה הכל בסדר אבל לא אהבתי את ההתנהלות שלו בסוף, הרגשתי שהוא ניסה להתחמק לולא לקח אחריות.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
זהר זפרני, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק חשמל והתקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה מדהים! תיקן תקלה שחשמלאי אחר לא הצליח לתקן. עבד ביסודיות עד שפתר את כל התקלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פאולינה פרידמן, כפר סבא.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הוא היה קצת מבולגן בהתקשרות מולו אבל העבודה עצמה הייתה טובה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
5
8
כללי
גירסאות
מוטי חנם, שוהם.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת משאבת מים חשמלית של בור מים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן שקבענו, אמר לי את עלות הביקור מראש, אבחן את הבעיה והכל היה עשר. אם אצטרך אקרא לו שוב.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה שחר, תל אביב.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
שינוי מיקום קופסת חיבורים בעקבות התקנת שיש.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מניסים, הוא מאוד מקצועי ואדיב. הוא לא התפשר על נושא התקנים, ועבד בלי קיצורי דרך. הוא היה מאוד זמין והכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 170 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק