מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.75
מחיר 9.73
איכות 9.78
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נחום רשף, רחובות.
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
תיקון וקיבוע של חוט חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא הגיע בזמן וביצע את העבודה בלי שהייתי נוכח, רק דיברתי איתו בטלפון. אחרי זה בדקתי את העבודה ואני מאוד מרוצה. הוא בהחלט קלע למטרה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדי שמואלי, יבנה.
משוב: 17/09/2018
תיאור השירות:
החלפת שקע מחד פאזי לתלת פאזי.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! קודם כל הוא הגיע בזמן, הגיע אפילו יום לפני שקבענו, כמובן בתיאום מראש, בשביל לראות את הבית ולתת הצעת מחיר כמו שצריך. הוא היה כאן בערך שעתיים והסתכל על הכל ביסודיות. הוא חזר למחרת ועשה עבודה ממש טובה, גם המחיר שלו היה המחיר הכי הוגן וטוב שבדקנו. אנחנו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי הנדל, נס ציונה.
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
פיצול קווים בבית ישן. שדרוג חשמל בלוח חשמל ובקווים.
חוות דעת:
אדם נעים ומקצועי מאוד. התגבר על קשיים ובעיות חשמל שונות. עשה מה שהבטיח ואפילו מעבר! נתן תמורה הולמת למחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫דין ריכטר‬‎, כפר סבא.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מפסק חצי אוטומט וסוויצ׳ר לדוד.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מאוד נקייה, במחיר מאוד אטרקטיבי. אני מאוד ממליץ עליו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ו. מודיעין.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
התקנת 3 גופי תאורה.
חוות דעת:
היה אחלה לגמרי, אומנם איחר בחצי שעה אבל עדכן על זה. נראה שעשה עבודה טובה, הקפיד לעשות עבודה מדויקת, שהגופי תאורה יהיו מדויקים לעומת הקיר ואני מרוצה מאוד!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן תמיר, קרית אונו.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל ותיקון יחידת תאורה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא אדווה, מודיעין.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
איתור קצר ותיקונו.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! ניסים טיפל בקצר מסובך ולא רגיל, הגיע פעמיים לצורך התיקון וחייב על ביקור אחד כשפתר את הבעיה. אני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס לוין, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
התקנה של שקע.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא היה גמיש מבחינת תיאום זמנים, עשה עבודה נקייה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון מוזס, תל אביב.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק אחרי קצר + טיפול בשני שקעים קיימים בתוספת חציבה של חצי מטר.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ל. תל אביב.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
חיזוקים של חיבורים בארון חשמל ותיקון הארקה בבית.
חוות דעת:
היה די טוב. הגיע ללא מסמכי אחריות, כרגע ממתין לקבל את המסמך על השירות.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 246 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק