מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.76
מחיר 9.71
איכות 9.83
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל ד. תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק בלוח החשמל ותיקון שקע מקצר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, ניסים היה אדיב מאוד, שירותי ונחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליבי א. תל אביב.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
פשוט תענוג לקבל כזה שירות! אדם אנושי, מקצוען, סבלני, יסודי בעבודה, בודק גם מעבר למה שנדרש, דאג לעדכן בעיכוב קל. ללא ספק אפנה אליו בכל תקלה (בתקווה שלא תהייה) בעתיד. תודה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלורה לוין, תל אביב.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
אכפת לו ברמות על! הוא ישר כמו סרגל ברמה שהשארתי לו מפתח, עשה את העבודה החזיר את המפתח והיה מצוין. הוא מאד סובלני, הסביר לי אח"כ בטלפון על הגוף חשמל וכל מה שנדרש, היה ראש גדול, היתה בעייה בקניית החלק אז חשב על רעיון אחר, אני הייתי הסטרית והוא הרגיע אותי כאילו הוא מתקן לאחותו :) יש לו חוש הומור הוא זורם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי ליבוביץ, תל אביב.
משוב: 21/03/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר משקע בדירה.
חוות דעת:
ניסים היה מדהים! הגיע אלי ב10 וחצי בלילה, חיפש את מקור הקצר במשך 4 עד אמצע הלילה, לא וויתר, הוא פשוט תותח, התרשמתי מאוד, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית ש. תל אביב.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בקצר חשמלי.
חוות דעת:
היה מאוד אחראי, הגיע בזמן, נתן מחיר הוגן, נענה לקריאה שלנו שהייתה בשעה מאוד מאוחרת, הוא הסתמך על מכשיר שאתו בדק את הבעיה, עשה את רוב העבודה, אדיב, נחמד, איש מקצוע ראוי, ייאמר לזכותו שהיה מאוד אמין, אחראי, בדק שהסתדרנו אחר כך, היה הגון בכל ההתנהלות ודיווח מה הוא עושה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ישי שריר, תל אביב.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל בעקבות קצר.
חוות דעת:
אחלה. הוא היה שירותי ועדכן מה קורה כל הזמן כי לא הייתי נוכח בזמן העבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן טל, תל אביב.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר שנגרם מרטיבות
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע בזמן לפי השעה שקבענו, והמחיר שלקח היה טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בינה פישמן, תל אביב.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של קצר.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית. דאג להתקשר אחרי זה לבדוק שהכל תקין ועובד הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן עמית, תל אביב.
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בנורות על הגג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! בא בזמן ותיקן את התקלה. לדעתי הוא היה מעט יקר ובגשם הבא נצטרך לבדוק שהבעיה באמת נפתרה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלעד הורנשטיין, תל אביב.
משוב: 06/11/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! איך שלא מסתכלים עליו הוא עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 225 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק