מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.77
מחיר 9.66
איכות 9.57
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
זהר זפרני, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק חשמל והתקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה מדהים! תיקן תקלה שחשמלאי אחר לא הצליח לתקן. עבד ביסודיות עד שפתר את כל התקלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רינה שחר, תל אביב.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
שינוי מיקום קופסת חיבורים בעקבות התקנת שיש.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מניסים, הוא מאוד מקצועי ואדיב. הוא לא התפשר על נושא התקנים, ועבד בלי קיצורי דרך. הוא היה מאוד זמין והכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני מרינגר, תל אביב.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כבלים ותשתית חשמל בדירה.
חוות דעת:
ניסים בעל שירות טוב, הגיע בזמן, נחמד, מקצועי, עשה עבודה טובה, לא התאכזבתי ואני מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
צביה ריזל, תל אביב.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
ניסור אנטנה מגג של בניין כולל פינוי.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, הכל 10 ממש! מחיר ממש מצוין. מבחינת הזמנים הוא יותר מהשתדל, אמר בהתחלה שהוא פנוי להגיע רק למחרת ובסוף הצליח להגיע באותו היום. נעים ואדיב. עשה עבודה ממש מצוינת, מאוד היינו מרוצים. באמת פרפקט :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן ש. תל אביב.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל.
חוות דעת:
אני רוצה לתת לו ציון 10 בהכל! הוא היה מצוין! הוא דייקן, אמין ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ישראלי, תל אביב.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון שני נקודות חשמל שלא עבדו.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הוא עמד בזמנים, היה שירותי ונעים ועשה עבודה מקצועית וטובה. גם המחיר שלקח היה ממש סביר. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז שמחה, תל אביב.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מתג של דוד חשמל.
חוות דעת:
הייתה לו עבודה פשוטה ולא מתוחכמת, הוא היה זמין מהיום למחר, הגיע בזמן ועשה את העבודה מהר, נקי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה דוברובסקי, תל אביב.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה בדירה.
חוות דעת:
מצוין, הגיע 3 שעות מהרגע שהתקשרתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה ליבוביץ, תל אביב.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה בדירה בת ארבעה חדרים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא עבד במשך יומיים והוא מאוד מאוד זהיר ובטיחותי ולא מתפשר על כך. הוא קפדן ונתן לי תחושה שאם משהו לא יהיה בסדר אני תמיד יכולה לפנות אליו, ניכר שהוא אוהב, משקיע וחשוב לו העבודה. היה נעים לעבוד איתו, אני בדיוק עברתי דירה והוא עזר לי תוך כדי עבודה בדברים נוספים שלא היו כלולים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד ולדמן, תל אביב.
אשרור: 21/04/2019
משוב: 22/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי.
חוות דעת:
וואו! אם הייתי יכול לדרג 12, הייתי עושה את זה. הוא היה מלך, הגיע ממש מהר בערב כשלא היה לי חשמל בבית בכלל, היה הכי מקצועי שיש ותיקן ממש מהר! המחיר שנתן היה טוב והוא בדק דברים נוספים בבית מעבר למה שהוזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 174 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק