מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליעז
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.95
מחיר 9.81
איכות 9.89
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 98 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שלמה סלמה, תל אביב.
אשרור: 24/06/2019
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
הוא תותח! הסברתי לו בטלפון בדיוק מה הבעיה. הוא עזר לי טלפונית, אמר שהתקלה שיש לי היא תקלה נפוצה ואמר לי מה לעשות כדי לפתור את הבעיה. לקח את הזמן ולא לקח ממני שקל על השירות. עשר בהכל!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יובל מקובסקי, תל אביב.
אשרור: 16/06/2019
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מקלדת ולוח אם במחשב נייד DELL.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, היה זמין, הגיע באותו יום ולקח את המחשב, נתן שירות מיידי ומועיל, ונתן פיתרון שענה על הצרכים שלנו. עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, הכל תקין ובמחיר הוגן. הוא בא אלינו למשרד לקחת ממנו את המחשב וגם החזיר לנו תוך יום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ברוך, תל אביב.
אשרור: 12/06/2019
משוב: 14/03/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון מישאל, תל אביב.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת הפעלה במחשב נייח של HP.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות ק, תל אביב.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח של חברת דל, כולל החלפת הארד דיסק, כונן ssd ופירמוט.
חוות דעת:
אליעז מאוד נחמד. בא בזמן לקחת לי את המחשב, הסביר לי מה צריך לעשות והחזיר לי אותו יום למחרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנליה אליס, תל אביב.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח שלא עבד ותיקון תקלה שהייתה במדפסת.
חוות דעת:
הכל היה ממש בסדר, הוא הגיע בזמן, טיפל בבעיה והיה מאוד נחמד ומאוד עזר, אני מאוד מרוצה. הוא תיקן עוד תקלה שראה לבד והתעקש לא לגבות על זה תשלום.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ישי ו. תל אביב.
אשרור: 15/04/2019
משוב: 14/12/2018
תיאור השירות:
התקנה ותיקון של מערכת האאוטלוק.
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ורדה גרשון, תל אביב.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלות במחשב וחיבור למדפסת.
חוות דעת:
מאוד מרוצה מהשירות! מקצועיות וידע. תיקן את כל הבעיות במחשב החדש שלי. התקין חיבור למדפסת. שירות מיקצועי ואדיב, בא בזמן, מחיר הוגן. ממליצה עליו כטכנאי מחשבים מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא בית אור, תל אביב.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מארז מחשב נייד.
חוות דעת:
הוא היה טוב ומקצועי. הוא הגיע בשעות הערב המאוחרות אחרי שהתקשרתי אליו בהתראה קצרה והיה מאוד מועיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יובל קורין, תל אביב.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת הפעלה במחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עבד טוב, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 98 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק