מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.84
מחיר 9.41
איכות 9.47
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 73 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
חופית אדאדי, בת ים.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תיקון וו במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר בסך הכל, אבל הוא קצת 'ראש קטן', הוא לא ניסה לתת לי פתרון מקצועי באמת ולכן הבעיה חזרה. בנוסף המחיר היה גבוה לדעתי.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
סגור
סמדר ש. בת ים.
אשרור: 15/11/2019
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של חבלי כביסה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מותק של בחור, מנומס עם גישה חיובית. הגיע בזמן עשה עבודה נהדרת ומקצועית, גבה מחיר הוגן ביותר. אני מאד מרוצה ואם אצטרך אזמין אותו שוב. ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי ט. חולון.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
הרכבת ספה מאוד מסובכת של איקאה.
חוות דעת:
היה מעולה! איש מקצוע ,רציני ונחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דותן פלג, חולון.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאחז לראש טוש במקלחון.
חוות דעת:
אחלה שירות! הוא היה ממש מקצועי מכל הבחינות. לא לקח לו הרבה זמן, עשה עבודה טובה והיה נחמד. לקח מחיר טיפה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שׁלמה לזמי, חולון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקוני צבע בקיר אחד וצביעתו.
חוות דעת:
מעולה! הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה עבודה נחמדה ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי לוי, בת ים.
אשרור: 14/07/2019
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון צבע וסתימת חורים.
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לוסי ס, חולון.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
טיפול נגד עובש וצביעה בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
אני מרוצה! היחסי אנוש שלו והמקצועיות שלו היו טובים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה שמוניס, חולון.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
תיקונים שכללו התקנת מוט באמבטיה, תיקון ידית בדלת והחלפת גופי תאורה.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! הגיע בזמן שקבענו והיה ממש נחמד ואדיב. הוא השקיע בעבודה ועשה אותה בצורה מקצועית וטובה. גם המחיר שלקח לנו היה ממש מתחשב והוגן. הוא בחור נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר פריאל, רמת גן.
משוב: 24/01/2020
חוות דעת:
בחור נחמד מאוד, בדיעבד העבודה שעשה השאירה לכלוך שלא יורד עד היום מהפרקטים, הוספת חלון למזגן לתקרת גבס הותקנה הפוך( חיצונית לגבס ולא פנימית) מה שיוצר סדקים בגבס! לא מקצועי.
איכות
5
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
6
כללי
גירסאות
ברוך בלום, תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקוני שפכטל וסיוד חדר שירותים.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 73 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק