מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.93
מחיר 9.64
איכות 9.95
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 41 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעלה דהן, ירושלים.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל עילי של חברת HAYRR עם 2.5 כח סוס.
חוות דעת:
הוא מקסים! עשה את העבודה וזה היה מהרגע להרגע. הוא אמין, אני שמחה שיצא לי לעבוד איתו, הגיע עם עובד שלו, שניהם עשו עבודה מעולה וניקו אחריהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שמוליק נעמן, ירושלים.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים עילים 1 כח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
מאוד אדיב, מדויק בזמנים, עשה קדיחות כשהיה צריך לעשות וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ברוכים, ירושלים.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנת 2 מזגנים עילים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. ליאור הגיע בזמן, היה מקצועי, עשה עבודה טובה ולקח מחיר הוגן. הוא והעובדים שלו השאירו את המקום נקי אחרי העבודה. הייתה צנרת של 26 מטר ועל כל מטר לקח תוספת אבל הבנתי שככה זה בשוק.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן סגל, הר אדר.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
רכישה והתקנת שלושה מזגנים עיליים של תדיראן.
חוות דעת:
ליאור היה אלף אחוז, ממש אחלה, תענוג לעבוד איתו! הגיע בזמן, העבודה שלו נקייה מאוד והוא אדיב ושירותי. אני ממש מרוצה, היה כיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד רזניק, ירושלים.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן LG.
חוות דעת:
הוא היה נהדר. הוא פשוט היה מאוד נעים, זריז, מקצועי והכל באמת היה על הכיפאק, הוא גם נתן מחיר מאוד הוגן בעיניי, באמת הכל מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיב עידו, ירושלים.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
ליאור היה מצוין! המחיר היה קצת גבוה לדעתי, אבל חוץ מזה הוא הגיע עוד לפני הזמן שקבענו, והיה מאה אחוז גם מבחינה שירותית וגם מבחינה מקצועית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדביה מידד, ירושלים.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
תיקן שלט למזגן ובדיקה כללית.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני עוזר, ירושלים.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מאייד במזגן עילי של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מדהים! אחלה גבר, הגיע בזמן ועבד מקצועי, אין מה להגיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות לוין, ירושלים.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי מאייד של מזגן.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה והכל היה בסדר גמור. המחיר היה טוב לדעתי והוא הגיע במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רזבן מלוש, ירושלים.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מטפטף.
חוות דעת:
קיבלנו שירות מדהים! המזגן של ההורים שלי טפטף לשכן מלמטה, שלחתי אותו והוא בדק. הוא אמר שהמזגן אכן מטפטף אבל אין תקלה במזגן. הוא הציע שאם נרצה לסדר את הבעיה נצטרך להביא מנוף כי במקום שההורים שלי גרים זה טיפה בעייתי להגיע למדחס. הוא דיבר מאוד לעניין, קצר ותכליתי ולקח מחיר הוגן. הוא יצר קשר עם ההורים שלי וטרח להתקשר גם אלי להרגיע אותי שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 41 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק