מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מוטי
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.93
מחיר 9.59
איכות 9.76
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 42 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל כהן, נס ציונה.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק בלוח חשמל.
חוות דעת:
שירות אחלה. מוטי מקצועי, אדיב, רציני ומבין עניין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
נתן ל. רחובות.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש ותיקון קצר בבית.
חוות דעת:
הוא בא מהר והיה חרוץ. אבל בסופו של דבר התרשמתי שעשה לא מעט טעויות. הדוד כבר היה מאוד ישן, הוא החליף את גוף החימום ולקח על זה מחיר סביר אבל לדעתי הוא לא היה צריך להחליף את גוף החימום. בסוף, יומיים לאחר העבודה שלו כבר הבאתי מישהו אחר שהחליף את כל הדוד. לפי מה שהבנתי מחוות הדעת של מוטי יכולנו לחכות עוד שנה עד החלפת הדוד אבל לדעתי זה לא היה נכון, הברגים כבר היו חלודים וזה היה מאוד גבולי. הוא היה נשמע מאוד אמין, לא הרגשתי שהוא מנסה לעבוד עליי. פשוט אני חושב שהוא הפעיל שיקול דעת לא נכון. כשהוא שיחרר את המים בדוד הוא שיחרר 120 ל' בבת אחת. המים נכנסו דרך הרעפים וגרמו קצת נזק בתוך הדירה ונשפכו על מישהי שישנה בקומה העליונה. הוא לא עשה את זה בכוונה, אבל התרשמתי שמבחינה מקצועית הוא לא עשה עבודה טובה בהחלפת גוף החימום. הוא כן חרוץ והגיע בזמן, הוא גם עשה עוד קצת עבודת חשמל בתוך הבית. אני כן חושב שהוא חשמלאי טוב, ואני מאמין שכן איעזר בשירות שלו כחשמלאי בהמשך, אבל לא בתחום של דודים.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דוד רצון, נס ציונה.
אשרור: 06/10/2018
משוב: 26/07/2018
תיאור השירות:
החלפת מנורות בגוף בעייתי.
חוות דעת:
היה בסדר בסך הכל.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
גדי אלוף, רחובות.
משוב: 11/06/2018
תיאור השירות:
החלפת חוט שרוף של גוף תאורה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת. הוא הגיע מהר, איתר את הבעיה במהירות, רואים שהוא מקצוען, לדעתי המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן כהן, אור יהודה.
משוב: 17/08/2019
תיאור השירות:
טיפול בלוח חשמל תלת פאזי.
חוות דעת:
ממש מעולה! מוטי הגיע בהתראה קצרה, עשה עבודה מקצועית וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה לוין, לוד.
אשרור: 22/03/2019
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה.
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בלה גולדברג, חולון.
משוב: 08/03/2019
תיאור השירות:
התקנת שני גופי תאורה עבור בניין משותף.
חוות דעת:
בסדר גמור ומקצועי. מבחינת המחיר לדעתי יש לו מקום קצת להוזיל אותו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ג'ני סמוליארנקו, לוד.
אשרור: 01/03/2019
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מתג של דוד חשמל ומנורה שלא עבדה.
חוות דעת:
היה מצוין, הכל היה נהדר! גם המחיר וגם השירות. הוא הגיע בהתראה ממש קצרה ותיקן הכל. מה שהוא הבטיח ככה היה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינב שחר, ניר צבי.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
החלפת נורות ורכיבי חשמל.
חוות דעת:
הגיע כמה פעמים ועשה מה שצריך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אברהם בן מיור, לוד.
אשרור: 04/02/2019
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
החלפת תאורת מטבח, תאורה מתחת לארונות מטבח, ספוט ומנורת מטבח.
חוות דעת:
גילה מקצועיות ועבודתו מדויקת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 42 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק