מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יונתן
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.57
מחיר 9.41
איכות 9.69
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 52 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רוני שטרנברג, גדרה.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקון להבה בכיריים.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא היה מקצועי, נעים, הסביר הכל ונתן לי לבדוק לבד אחרי התיקון שבאמת הכל עובד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
יהודה עופרים, ראשון לציון.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון להבה בכיריים גז של חברת רוזייר.
חוות דעת:
יונתן ביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, הוא חיובי, מלא רצון לעזור ומאוד השתדל שנהיה מרוצים. עשה את עבודתו נאמנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עומר דסטה, אשקלון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בנקודת גז וחיבור כיריים מחברת דלונגי לנקודת גז.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, הוא חיבר יפה מאוד אך לצערי לא חיבר גם לחשמל.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלכס טטרצוק, אשקלון.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של כיריים גז.
חוות דעת:
המלצה טובה מאוד! הוא הגיע בזמן, בדק ועשה תיקון עד כמה שהיה אפשר אבל המליץ להחליף לכיריים חדשים כי התיקון לא יחזיק מעמד יותר מדי זמן מרוב שזה ישן ושלא תקין 100 אחוז. התרשמתי לטובה מהשירות שנתן לי הוא בחור מאוד מקצועי, יסודי והסביר הכל בסבלנות. רק מילים טובות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי הולנדר, יבנה.
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי סתימות והחלפת דיזות בכיריים מחברת Brandt.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, יונתן היה מאוד נחמד, נעים, מסביר, התאמץ מאוד ולא הלך לפני שהייתי מרוצה. קיבלתי הסבר על הכל והוא עשה את כל המאמצים לסדר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי זיבצנר, מזכרת בתיה.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה בקו גז, התקנת ברז במנגל גז והחלפת ברז ראשי של הגז.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, עשה רושם שהוא יודע מה הוא עושה. אחרי שטיפל בבעיה הוא עשה בדיקה כללית של הגז בבית וטיפל בבעיות נוספות. הוא עשה עבודה מאוד מקצועית ויסודית, אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ל. ב. בני עיש.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כיריים גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. יצאתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ר. ס. רחובות.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי הדיזות והחלפת דיזה אחת בכיריים גז.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא הגיע במסגרת הזמן, המחיר היה סביר, ממש קצר וקולע.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלירן שגיא, אשדוד.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
העברת שתי נקודות גז במטבח.
חוות דעת:
כשדיברתי בהתחלה עם יונתן הוא אמר לי מחיר מסוים של העבודה לנקודת גז אחת שחשבתי שיש, אבל אז כשהגיע ראה שיש במטבח גם את נקודת הגז של המנגל גז במרפסת ולכן הוסיף במחיר, וזה היה קצת בעייתי בעיני כי זה כן משהו שהוא יכל לשאול ולומר לי עוד כשדיברנו, אבל בסך הכל הוא מקצועי ועל זה אין מה להתווכח. הוא היה נחמד ושירותי והגיע בזמן, באמת הוכיח את עצמו בעבודה, פעל כמו שצריך ונתן הרבה ביטחון בעניין הזה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ולרי שמאי, אשדוד.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
חיבור תנור משולב לגז.
חוות דעת:
יונתן היה בסדר גמור. הוא תקתק ועשה עבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 52 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק