מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יונתן
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.54
מחיר 9.44
איכות 9.71
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 97 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לוסיה ויינשטיין, אשדוד.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
תיקון חיישן בטיחות בכיריים מחברת Teka.
חוות דעת:
הוא בן-אדם מאוד מקצועי, לא לקח לו הרבה זמן לתקן את הבעיה. הוא הסביר על הבעיה והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נינט דנינו, אשדוד.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון כפתור הצתה אלקטרונית בכיריים גז.
חוות דעת:
מגיע לו עשר על האמינות, המקצועיות, הנדיבות ומה לא?! הוא פתר לי גם את הבעיה שהייתה לי ועוד במחיר סביר לדעתי. באמת שאין לי מה להגיד, הוא מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי זיבצנר, מזכרת בתיה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה בקו גז, התקנת ברז במנגל גז והחלפת ברז ראשי של הגז.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, עשה רושם שהוא יודע מה הוא עושה. אחרי שטיפל בבעיה הוא עשה בדיקה כללית של הגז בבית וטיפל בבעיות נוספות. הוא עשה עבודה מאוד מקצועית ויסודית, אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יאיר שריד, מזכרת בתיה.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
התקנה כיריים גז ותיקון דליפת גז.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה, הוא הגיע בזמן, הסביר הכל, עשה עבודה יפה, איבחן מה צריך לעשות ואיתר תקלה נוספת והגיע מוכן עם כל הכלים. המחיר סביר לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה לונסקי, רחובות.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
ביקור בנוגע לתיקון להבות.
חוות דעת:
הוא הגיע והיה רק צורך לנקות אותם עם חוט תיל. הוא היה אחלה, קצר, מהיר ומועיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי הולנדר, יבנה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי סתימות והחלפת דיזות בכיריים מחברת Brandt.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, יונתן היה מאוד נחמד, נעים, מסביר, התאמץ מאוד ולא הלך לפני שהייתי מרוצה. קיבלתי הסבר על הכל והוא עשה את כל המאמצים לסדר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס טטרצוק, אשקלון.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של כיריים גז.
חוות דעת:
המלצה טובה מאוד! הוא הגיע בזמן, בדק ועשה תיקון עד כמה שהיה אפשר אבל המליץ להחליף לכיריים חדשים כי התיקון לא יחזיק מעמד יותר מדי זמן מרוב שזה ישן ושלא תקין 100 אחוז. התרשמתי לטובה מהשירות שנתן לי הוא בחור מאוד מקצועי, יסודי והסביר הכל בסבלנות. רק מילים טובות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי היילה, רחובות.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון להבות גז.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני שטרנברג, גדרה.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקון להבה בכיריים.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא היה מקצועי, נעים, הסביר הכל ונתן לי לבדוק לבד אחרי התיקון שבאמת הכל עובד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יהודה עופרים, ראשון לציון.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון להבה בכיריים גז של חברת רוזייר.
חוות דעת:
יונתן ביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, הוא חיובי, מלא רצון לעזור ומאוד השתדל שנהיה מרוצים. עשה את עבודתו נאמנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 97 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק