מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יונתן
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.67
מחיר 9.53
איכות 9.77
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ישראל בן ישי, אשדוד.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לקח מחיר טוב, עשה עבודה מהירה וטובה, הכל היה מעולה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רפאל שוורץ, אשדוד.
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז.
חוות דעת:
מבחינה מקצועית הוא היה בסדר גמור ועשה את העבודה. הוא עשה רושם קצת מתנשא אבל בסך הכל הוא עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
Nina Kolotov, אשדוד.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים חדשים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! עשה עבודה מהירה וטובה, הכל היה באמת מצוין ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן ר. אשדוד.
אשרור: 06/09/2020
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
חיבור של גריל גז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
נקודות חיוביות: התגמש במחיר בגלל שכבר רכשתי צינור גז, הגיע בזמן וכול זמן העבודה היה עם מסכה עם לבישה מלאה(כולל אף). נקודות שליליות: לאחר הבדיקה מצא שחיבור של Napoleon היה לא תקין וקיימת נזילת גז והתחיל להוציא אפשריות. לאחר המלצה שלי, חיזק את הברגה כמו שצריך וזה פתר את בעיה. לא יודע האם זה מחוסר ניסיון עבודה עם גריל גז, או מכוון שרצה למכור לי עוד חלקים. נקודה שניה: העביר צינור של הגז ככה שלא ניתן לסגור דלת לאחר שמוציאים את הבלון גז בזמן הפעולה.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
תגובת העסק:
בוצעה ביקורת למנגל שהורכב ע"י הלקוח ונמצאה דליפה שנבעה מחיבור לקוי של הלקוח. בוצע חיבור תקין ללקוח ולא הוצע ללקוח חלפים או ניסיון כלשהו למכור חלקים או חלפים. אין אפשרות אצל לקוח זה להשתמש בצורה תקנית עם הבלון ולסגור את הדלת של המנגל. אנו מתנצלים באם חלה אי הבנה כלשהי.
7
כללי
גירסאות
עדן פנקר, אשדוד.
משוב: 31/08/2020
חוות דעת:
הכי טוב בתחומו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביאור ע. אשדוד.
משוב: 24/08/2020
תיאור השירות:
התקנת מנגל גז.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא בדק כל מה שצריך ועבד בסבלנות. אדם טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי עזריה, אשדוד.
משוב: 19/08/2020
תיאור השירות:
הזזת נקודת גז וחיבור נקודה חדשה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הגיע בשעות לא שגרתיות כדי שנעמוד בזמנים, היה מאוד נחמד ומקצועי, עשה עבודה טובה ונקייה בעיני, ובנוסף לכל הוא לקח אחלה מחיר, מגיע לו עשר בהכל סה"כ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל אלבזיז, אשדוד.
אשרור: 14/08/2020
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים + הוספת נקודת גז למנגל גז.
חוות דעת:
אני אמליץ! ישר, הגון, אדיב ומיקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי פילניק, אשדוד.
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז של חברת מידאה.
חוות דעת:
התרשמתי בסדר גמור, ממש טוב מאוד! הוא טיפה איחר אבל הוא כן דאג להודיע וזה היה ממש שטויות. הכל היה אחלה, הוא עבד כמו שצריך והסביר לי הכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל אוריאל, אשדוד.
אשרור: 31/07/2020
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז.
חוות דעת:
הוא מקצועי ויש עם מי לדבר. המחיר הוגן, הוא מעט איחר אך הוא הודיע לי מראש שיאחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 214 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק