מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יונתן
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.72
מחיר 9.35
איכות 9.63
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דמיטרי פילניק, אשדוד.
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז של חברת מידאה.
חוות דעת:
התרשמתי בסדר גמור, ממש טוב מאוד! הוא טיפה איחר אבל הוא כן דאג להודיע וזה היה ממש שטויות. הכל היה אחלה, הוא עבד כמו שצריך והסביר לי הכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתן ר. אשדוד.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
חיבור של גריל גז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
נקודות חיוביות: התגמש במחיר בגלל שכבר רכשתי צינור גז, הגיע בזמן וכול זמן העבודה היה עם מסכה עם לבישה מלאה(כולל אף). נקודות שליליות: לאחר הבדיקה מצא שחיבור של Napoleon היה לא תקין וקיימת נזילת גז והתחיל להוציא אפשריות. לאחר המלצה שלי, חיזק את הברגה כמו שצריך וזה פתר את בעיה. לא יודע האם זה מחוסר ניסיון עבודה עם גריל גז, או מכוון שרצה למכור לי עוד חלקים. נקודה שניה: העביר צינור של הגז ככה שלא ניתן לסגור דלת לאחר שמוציאים את הבלון גז בזמן הפעולה.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
תגובת העסק:
בוצעה ביקורת למנגל שהורכב ע"י הלקוח ונמצאה דליפה שנבעה מחיבור לקוי של הלקוח. בוצע חיבור תקין ללקוח ולא הוצע ללקוח חלפים או ניסיון כלשהו למכור חלקים או חלפים. אין אפשרות אצל לקוח זה להשתמש בצורה תקנית עם הבלון ולסגור את הדלת של המנגל. אנו מתנצלים באם חלה אי הבנה כלשהי.
7
כללי
גירסאות
מיכאל אוריאל, אשדוד.
אשרור: 31/07/2020
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז.
חוות דעת:
הוא מקצועי ויש עם מי לדבר. המחיר הוגן, הוא מעט איחר אך הוא הודיע לי מראש שיאחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל פישמן, אשדוד.
משוב: 20/07/2020
תיאור השירות:
ניתוק של כיריים גז ואיטום צינור גז.
חוות דעת:
בעיקרון, היה בסדר. עשה את העבודה, ביקש בהתחלהסכום מסוים אבל בהמשך ביקש עוד 50 ש"ח בטענה שהצינורות הותקנו מזמן והתקן השתנה, ואין לו חלק מתאים. שזה בעצם בעיה שלו, אבל שילמתי מבחינתי 50 ש"ח מיותרים.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
לידיה טורצקי, אשדוד.
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז!, הכל היה מעולה, הוא הגיע בזמן, לקח את המחיר שנקב בטלפון והיה ממש אחלה בן אדם, אמין, מהיר ויסודי. ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבל שוורץ, אשדוד.
משוב: 13/07/2020
תיאור השירות:
החלפת והארכת צינור הגז.
חוות דעת:
היה בסדר, לדעתי המחיר היה קצת יקר, עשה עבודה טובה והגיע בזמן .
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלכס שפילמן, אשדוד.
אשרור: 09/07/2020
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת גז לגריל וחיבור בלון גז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אדיב, שירותי, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתאל אבוחצירא, אשדוד.
משוב: 08/07/2020
תיאור השירות:
התקנת מכשיר חזג בבית.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני לוי, אשדוד.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים של חברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה יקר לדעתי. הוא עשה עבודה פשוטה וגבה מחיר עבודה. לא הייתי מרוצה בכלל.
7
כללי
גירסאות
אורית כהן, אשדוד.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
חיבור חגז לגז והחלפת חוט גז.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי!, הגיע בזמן ועשה את העבודה מעולה, ממש עבודה איכותית ומהירה, מבחינת המחיר הוא גם לקח אחלה בעיני ותיקן לי על הדרך עוד משהו בנוסף שלא סגרנו לפני, סה"כ ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 193 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק