תיקון תקלה בלוח חשמל שהתבררה כתקלה במזגן שגרמה לכך שהפקק הראשי קפץ כל הזמן.
חוות דעת:
הוא הגיע מיד (התקשר ללקוח וביקש להתעכב) וזיהה תוך זמן קצר את התקלה. היה ממש אחלה, מכל הבחינות! זיהה במהירות את התקלה. שירות אדיב ומחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בועז שדה, רחובות.
משוב: 30/09/2025
תיאור השירות:
התקנה ותיקון של שקעים, בדיקת ארון חשמל וייעוץ.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רוני היה מאד מקצועי ומאד נחמד, הסביר בסבלנות כל פרט ששאלתי עליו, והגון ביותר במחיר. שמח שפניתי אליו, אפנה אליו שוב בוודאות אם אצטרך עבודות חשמל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה אברהם, מזכרת בתיה.
משוב: 25/09/2025
תיאור השירות:
תיקון והחלפת פאזה בארון חשמל וטיפול בקצר.
חוות דעת:
היה שירות טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רודי רומנו, תל אביב.
משוב: 07/09/2025
תיאור השירות:
חיבור בארון חשמל.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
עידן ד. אשקלון.
משוב: 31/08/2025
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
רוני מקצוען אמיתי, אמין, ולקח מחיר הוגן. הייתי מאוד מרוצה! מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל זילברמן, רחובות.
אשרור: 12/07/2024
משוב: 31/01/2024
תיאור השירות:
תיקון שקעים שיצאו וארון חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקי מיוחס, בת ים.
משוב: 03/07/2024
תיאור השירות:
תיקון ארון חשמל תלת פאזי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מקצועי ועמד בזמן שקבע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ת. נ. ראשון לציון.
אשרור: 13/10/2024
משוב: 14/07/2024
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! תקלה בלוח חשמל בערב שישי, רוני ניסה לעזור טלפונית וכשלא הצליח הגיע ממש תוך 10 דק ופתר את התקלה במקצועיות ואדיבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 143 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
רוני, חשמלאי, מספר על עצמו: "אני בענף החשמל משנת 1994, והמוטו שלי הוא לא להיות הזול ביותר אלא הטוב והאיכותי ביותר ולתת מחיר הוגן בהתאם לעבודה. כאשר פונה אלי לקוח ומבקש עבודת חשמל, אני שואל את כל השאלות שצריך כדי לדעת היכן ההתקנה, ומה גודל התיקון או המוצר, כדי לבנות את התמונה השלמה בראש ולדעת כמה זמן עבודה זה יידרש. אני אוהב את התחום בכל ליבי. אני עושה התקנה אצל הלקוח בדיוק כפי שהייתי עושה אצלי בבית. בנוסף, יש אחריות על העבודה שאם חלילה משהו ישתבש - אני אחזור. אני מאמין שכאשר אתן שירות טוב ומקצועי, הלקוחות יגיעו לבד דרך משפחה וחברים וטוב שם טוב משמן טוב".
תחומי התמחות
:: עבודות חשמל בבניין, בתעשייה ובמשרדים
:: התקנת מטען לרכב
:: הגדלת חיבור
:: התקנת מנורות
:: תקלות חשמל
ותק בתחום
בתחום משנת 1993, עצמאי משנת 1996
הכשרה
למד במכללת תל אביב בהכשרה של משרד העבודה לחיילים משוחררים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.