מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.82
מחיר 9.61
איכות 9.82
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מאשה לוי, ראשון לציון.
משוב: 28/08/2020
חוות דעת:
היה בסדר. הוא עשה עבודה סבירה ומחיר סביר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
אורי לייזר, ראשון לציון.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
ביקורת עבור חברת החשמל, הכנה לתלת פאזי, והתקנת לוח חשמל ונקודות חשמל בבית.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מצוין! אנחנו מאוד מרוצים ממנו. מאוד נחמד, שירותי וממש מקצועי בהכל. הגיע בזמן והיה אחלה, בן אדם זהב! עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא עדן, ראשון לציון.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בקו חשמל גינה.
חוות דעת:
היה מאוד יסודי. פתר בעייה לא טריוויאלית.הגיע פעמיים, לאחר שבפעם הראשונה לא סיים, כי כבר החשיך. גבה תשלום עבור ביקור אחד. שבוע הבא מזמין אותו לעבודה נוספת. סופר מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת מזילו, ראשון לציון.
אשרור: 21/05/2020
משוב: 20/03/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל ומפסקים.
חוות דעת:
היה יסודי ומקצועי, הוא נחמד ואדיב, עונה על שאלות בסובלנות, הגיע בזמן שקבענו וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד אולמן, ראשון לציון.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
וואו היה מצוין. אני אקרא לו עוד מלא פעמים, הוא איש ממש טוב. בא בזמן, עשה עבודה טובה, חייך והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיאל בנימין, ראשון לציון.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
החלפת נקודת חשמל לדוד.
חוות דעת:
איש מקצוע, בא בזמן וביצע עבודה מקצועית, אבל הוא לקח תשלום גבוה עבור החלק שעולה בפועל הרבה פחות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אליאס נגוסה, ראשון לציון.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה 10 מכל הבחינות, היה מקצועי, איתר את התקלה במהירות ובנוסף הוא אדם מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב שמוטקין, ראשון לציון.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלת חשמל.
חוות דעת:
משה הגיע במהירות ותיקן את התקלה תוך התייחסות חיובית ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני סרגיינקו, ראשון לציון.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא לא ניסה לעבוד עליי, עשה מה שהיה צריך, היה הוגן במחיר, נתן מענה מאוד מהיר והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן ק. ראשון לציון.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מנורת תקרה.
חוות דעת:
משה הגיע בזמן שקבענו וגילה המון סבלנות מאחר והתקלה היתה לא סטנדרטית (תיקון מנורה ישנה ולא החלפתה). הוא עשה עבודה מהירה, מקצועית והיה מאוד נחמד. ציון 10 ונשמח לקרוא לו שוב אם נצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 101 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק