מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודו
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.85
מחיר 9.67
איכות 9.65
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
זאב קפוסטה, רמת גן.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
גיבוי זיכרון ממחשב לא תקין לכונן חדש והתקנת מערכות במחשב חדש.
חוות דעת:
דודו השתדל לעשות הכל על הצד הטוב ביותר מכל הבחינות. הפעולה נעשתה בביתי, נסיונות התיקון וההתקנה החדשה כולל נסיון להתקנה על דיסק חדש ללא הצלחה. הוא לקח את המחשב למעבדה וגיבה את הזיכרון על כונן חדש. קניתי מחשב חדש ודודו הגיע לביתי ועזר מאוד לשחזר את תצורת המחשב למצב הקודם. כולל כל ההתקנות הנדרשות לשביעות רצוני המלאה. הכל נעשה בנועם הליכות, בהסברים מה הוא מבצע שלב אחרי שלב, בידע מקצועי נרחב מאוד ובתשלום הוגן. אמליץ על דודו מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גב זיו, גבעתיים.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
תיקון ציר במחשב נייד.
חוות דעת:
מהיר, נדיב ומקצועי. תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי יערי, גבעתיים.
משוב: 12/01/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יחיאל גרוזברג, רמת גן.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ספק במחשב נייח.
חוות דעת:
דודו הגיע בזמן, החליף ספק במחשב נייח, הבעיה לא נפתרה, אמר שהלוח אם הלך והמליץ לקנות חדש, נשמע מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר סריג, גבעתיים.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במחשב נייד.
חוות דעת:
הוא אסף את המחשב מהבית ועדכן אותנו לגבי התהליך. הצעת המחיר הייתה לנו קצת יקרה ולכן החלטנו שלא לתקן את המחשב אבל התשלום עבור הבדיקה היה יחסית נמוך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אריה ניטנברג, רמת גן.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי מחשב נייח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי ונחמד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל פ. רמת גן.
אשרור: 12/03/2019
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
טיפול במחשב ביתי נייח.
חוות דעת:
מקצועי, אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומו אשכנזי, גבעתיים.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
פתרון בעיית אינטרנט במחשב נייח.
חוות דעת:
לאחר שחברת התקשורת שלי לא הצליחה לפתור לי את הבעיה ולאחר שגם עשיתי רכישת כבל מיותרת הוא בא וסידר לי את התקלה וגם ניקה לי את המחשב אחר-כך. הוא באמת היה בסדר גמור. הוא בחור נחמד והוא דייק בול בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריבה בהר, רמת גן.
אשרור: 17/02/2019
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
תיקון בעית הפעלה ותיקון סמן של עכבר.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה. לא הצליח לתקן את 2 הדברים שלשמם הזמנתי אותו.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
6
יחס
10
5
כללי
גירסאות
נגה וורבר, גבעתיים.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במחשב של חברת לנובו ואספקה של מטען.
חוות דעת:
ראוי לציין שהוא היה אדיב מאוד והתנהג מאוד יפה, הוא הציע פתרון שעזר לי לעבוד, כל העבודה שלי נמצאת במחשב הזה ובלעדיו ממש הייתי תקועה, בנוסף גם קניתי ממנו מטען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 101 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק