מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודו
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.81
מחיר 9.56
איכות 9.52
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שמואל פיירשטיין, תל אביב.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
השירות והיחס היו בסדר, זמינות מידית אבל גבה תשלום יקר לדעתי שלא הולם את הבדיקה כי לא מצא כלום, הגעתי אליו עם המחשב, בדק במשך 2 דקות ולא גילה שום בעיה, בסוף התגלה שצריך להחליף את המקלדת, הפנה אותי למעבדה בלי לתת לי טלפון והייתי צריך לחופש אותם.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
ויקטוריה כהן, תל אביב.
משוב: 03/04/2020
תיאור השירות:
יעוץ עבור שיפור קליטת רשת אלחוטית במחשב.
חוות דעת:
הוא אמר לי לקנות כרטיס רשת ובכך פתר לי את הבעיה וחסך לי כסף. כל הכבוד לו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר בן שימול, תל אביב.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד מחברת ACER.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, דודו היה מקצועי, אדיב ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ב. תל אביב.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח והחלפת ספק כח.
חוות דעת:
הגיע מהר, תקשורת מצוינת והיה מאוד אדיב ויעיל. הכל היה דבש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל גוטליב, תל אביב.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
בסך הכל היה בסדר. עלה על הבעיה ותיקן אותה בתוך 10 דקות, המחיר על הביקור לא נראה לי פרופורציונלי לעבודה שנעשתה.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
8
יחס
8
7
כללי
גירסאות
דפנה ב. תל אביב.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון כבל מסך עבור מחשב YOGA.
חוות דעת:
דודו היה מאוד נחמד. לקח את המחשב למעבדה וכשהחזיר אותו ראיתי שהבעיה לא נפתרה, הגיע ולקח אותו שוב ובפעם השנייה הכל נפתר כמו שצריך. הסביר על הכל והיה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי גרבי, תל אביב.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך למחשב נייד מחברת ASUS.
חוות דעת:
דודו איש מדהים, מקצועי, מהיר ומתחשב. הייתי צריך את המחשב בגלל התקופה ללימוד מרחוק עבור הבת שלי, תוך שעתיים הוא כבר החזיר את המחשב תקין. גבה מחיר סביר לחלוטין לדעתי שכלל את המשלוח הלוך וחזור. הכל היה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריאן בכרך, תל אביב.
משוב: 20/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי קבצים במחשב נייח.
חוות דעת:
האמת שהמחשב שלי לא נדלק וכשהוא הגיע פתאום המחשב החליט להידלק אז הוא כבר ניקה לי אותו על הדרך. הוא היה בסדר גמור, איש נחמד, דיי מתמצא ובא לפני הזמן.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עירית ד. תל אביב.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
שדרוג מחשב נייד והגדלת נפח זיכרון.
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך! הגיע מיד, טיפל במהירות וביעילות, היה נעים ונינוח לכל אורך הדרך, קל לתקשורת והמחיר הוגן. ממליצה בכל פה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי עמילני, תל אביב.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
תיקון וחיבור לרשת אינטרנט בכשמונה מחשבים של חברה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע אלינו, עשה עבודה טובה, המחיר היה ממש סבבה, הוא הסביר מה בדיוק עושה והיה אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 145 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק