מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניס
ציון כללי:
9.48
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.71
מחיר 9.47
איכות 9.46
דירוג כללי 9.48
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איליה ליסי, שדרות.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
היה אמין, ענה לי טוב והגיע מאד מהר. אבחן מהי עלות התיקון של המזגן והעדפתי לא לתקן אותו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
לי בן חמו, שדרות.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת טורנדו בחדר ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, הגיע בזמן, מקצועי, לקח מחיר הוגן ועשה עבודה מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן רייך, ניר עם.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן טורנדו.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא גם הגיע בזמן, גם עשה את זה בזמן סביר, גם היה נחמד והמחיר היה גם סך הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫אביב אוזון‬‎, שדרות.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי.
חוות דעת:
דניס היה נחמד, ממש בסדר גמור. הוא הגיע לבדוק שני מזגנים, הסביר שאחד מקולקל לגמרי ועדיף לקנות חדש ובמזגן השני הוא מילא גז.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אביגיל כהן, נתיבות.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
העברת מנוע מזגן של חברת טורנדו לגג.
חוות דעת:
הוא עמד בזמנים, עשה עבודה יפה, אבל לא כ"כ אהבתי את רמת האסתטיקה. בנוסף שדיברתי איתו בטלפון והסברתי לו מה אני צריכה הוא אמר לי מחיר מסוים, כי חשב שצריך להעביר רק את המזגן ולא את המנוע, וכשהגיע וראה שצריך להעביר גם את המנוע הוא דרש מחיר נוסף.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
9
יחס
5
5
כללי
גירסאות
ניר אוגוסט, בית קמה.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מעקף לכרטיס במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה חבל על הזמן! אחלה שירות ואחלה בן אדם. דניס הגיע בהתראה של יום בדיוק בזמן שקבענו. הוא איתר את התקלה והסביר לי איזה אופציות יש לתיקון ומה כל דבר אומר. המחיר שלו הוגן ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי הלימי, שוקדה.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה ממש מעולה, הייתי מאוד מרוצה מזה שהוא הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך, במהירות ומבלי להתעסק בשטויות. מקצוען, מבין את המערכת, לא מנחש, ישר פגע התקלה. איש נעים, לא היה עליי מזומן הסכים שאני יעשה העברה בנקאית. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון להט, אשקלון.
אשרור: 23/08/2019
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 3.5 כח סוס של תדיראן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
דניס היה מצויין, עשה עבודה טובה ונקייה, הגיע בזמן ועשה את העבודה ביעילות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוי לוין כץ, אשקלון.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
ניקיון צינור ניקוז במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה אחלה, שירות טוב! שמע שאנחנו עם תינוקת אז הוא ישר ביטל משהו ובא לעזור לנו. ראה את הבעיה וזיהה אותה, טיפל בזה תוך 2 דקות. היה בסדר גמור :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה ברזוזה, אשקלון.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
חוות דעת ובדיקת מזגן.
חוות דעת:
היה מאד נחמד ונעים. הגיע עם עוד עובד. ברגע שהגיע המזגן התחיל לעבוד אז הוא נתן חוות דעת על המזגן ועשה משהו קטן מעבר בלי לגבות תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 106 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק