מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניס
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.79
מחיר 9.53
איכות 9.71
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אופיר אמסלם, אשקלון.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
דניס היה ממש סוף הדרך! מאוד מקצועי, אדם אדיב, סידר לי את כל התקלות ובמחיר ממש הוגן לדעתי. הוא הגיע ממש במהירות ועשה כל מה שהוא יכול בשביל לעזור לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דני וקנין, אשקלון.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי של חברת תדיראן עם 1 כח סוס.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים, אדיב, אמין, בעל מקצוע מעולה! עשה את העבודה עם הרבה סבלנות, אורך רוח, ישב איתי לפני העבודה ונתן הצעת מחיר כמו שצריך, הוא בחור רציני ביותר, לעילא ולעילא, עמד בזמנים שקבענו והגיע למרות שזו עבודה קטנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים אלבז, אשקלון.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא נחמד מאד, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולרי ספוקויני, אשקלון.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא בדק את המזגן ועבד עליו, היה מאוד מקצועי, הגיע בזמן וממש בסדר גמור, אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נוי לוין כץ, אשקלון.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
ניקיון צינור ניקוז במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שמע שאנחנו עם תינוקת אז הוא ישר ביטל משהו ובא לעזור לנו. ראה את הבעיה וזיהה אותה, אך טיפל בבעיה באופן חלקי. הצינור היה סתום ממש והוא רוקן רק ממש טיפה מהלכלוך שהיה שם. בנוסף, גילינו שהיחידה עצמה הייתה מלאה מים (כמה ליטרים טובים), דבר שהוא לא טיפל בו. כמה ימים אחרי שהלך הייתה שוב נזילה, וכך גילינו את זה וסידרנו את הבעיה לבד.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
שרון חקק, אשקלון.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
מילוי בגז ותיקון נזילה במזגן עילי של חברת אלקטרה בעל 2 כ"ס.
חוות דעת:
דניס היה בעל יחס מעולה, שירות מקצועי, המחיר סביר בהחלט לדעתי, עשה עבודה טובה והמזגן עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיאל גולה, אשקלון.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת מדחס במזגן רגיל 2.5 כוח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין! נתן שירות מעולה, הוא זמין ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר אזולאי, אשקלון.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, השירות היה טוב, הוא בדק גם אחרי זה שהכל עובד כמו שצריך והיה זמין לי לכל שאלה שהייתה. הוא גם ייעץ לי ללא תוספת תשלום. בסך הכל הוא נראה מקצועי מאוד ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פליקס גרומדסקי, אשקלון.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן חברת טורדו.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ממש, הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורי כהן, אשקלון.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
שיחרור צינור ניקוז סתום.
חוות דעת:
דניס הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית ומהירה, היה נחמד ושירותי מאוד וביקש תשלום הוגן לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 145 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק