מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.91
מחיר 9.65
איכות 9.73
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורן קרמר, הוד השרון.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
תיקון טוחן אשפה תקוע.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! שלומי היה מקסים ושירותי ופתר את הבעיה במהירות ובמקצועיות. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אליאב בורק, הוד השרון.
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לטוחן אשפה.
חוות דעת:
שירות מצוין. הוא לגמרי עשר מתוך עשר. הוא נתן לי ייעוץ בטלפון ועזר לי ללא תשלום. הייתה הפסקת חשמל והטוחן אשפה הפסיק לעבוד וחשבנו שיש בו תקלה. הוא אמר שיש כפתור שמאפס והסביר מה לעשות ועכשיו הטוחן עובד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית א. הוד השרון.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
תיקון בצנרת חיצונית.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שלומי היה על הכיפק, עשה עבודה טובה ומקצועית, היה אדיב והמחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא שוחט, הוד השרון.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד.
חוות דעת:
הוא היה שירותי, בא בזמן אבל לא מאד מקצועי.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
יעל גץ, רעננה.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
שלומי אחלה בחור! הוא אדיב, אכפתי, מקצועי ויסודי. המחירים שלו סבירים והוא לא עזב עד שבדק שבאמת הכל עובד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן נתניאן, רעננה.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת אסלה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עשה עבודה מעולה ואני מדרג אותו עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריאנה בורובסקי, הוד השרון.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הגיע אלינו פעמיים, בפעם הראשונה הוא עבד ממש קשה והרבה שעות ובפעם השנייה הביא איתו ציוד נוסף והצליח לפתור את הבעיה. הוא ממש חמוד, אדיב, עמד בזמנים ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור אבני, כפר סבא.
אשרור: 19/10/2019
משוב: 15/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין! שירותי,מקצועי ומאוד מאוד אדיב!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית פרויס, הוד השרון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
שלומי הגיע בזמן והיה מאוד נחמד. הוא פתר את הבעיה במקצועיות ולדעתי במחיר הוגן. הדבר היחיד שלא אהבתי זה שהוא צילם תמונות והעלה אותם לפיסבוק בלי לשאול אותי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איציק טואג, כפר סבא.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ברז.
חוות דעת:
שלומי מאוד נחמד ומקצועי, והמחיר שלו היה מאוד סביר לדעתי. העבודה שלו הייתה טובה מאוד ואני מרוצה ממה שעשה, ונקרא לו שוב אם נצטרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 120 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק