מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.90
מחיר 9.68
איכות 9.90
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נעם ע. תל אביב.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
תיקון כיריים ישנות והחלפת צינור גז.
חוות דעת:
נעים, מקצועי, אדיב ונחמד. הגיע לתקן כיריים ישנות שהיו במצב מחריד, התעקש לנסות ולתקן עד הסוף גם כשאני התייאשתי והצליח! לקראת הסוף גילה במקרה תקלה של חברת הגז בצינור ולמרות שלא היה בטוח שביכולתו לתקן עשה את מירב המאמצים - והצליח! וללא תוספת תשלום על התיקון! הרבה זמן לא נתקלתי באיש מקצוע גם כל כך מקצועי וגם כל כך מקסים. מלך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גדי ט. תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז.
חוות דעת:
הכל עשר! נחמד מאוד, הגיע בזמן וביום גשום עם פקקים, היה אש מפייחת מהכיריים וטיפל בזה, מקצועי והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה קוז, תל אביב.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת דליפת גז והחלפת נקודת חיבור גז לכיריים.
חוות דעת:
חיים היה מצויין! קבענו בשמונה בבוקר והוא אפילו הקדים. הוא הסביר בדיוק כל מה שהוא עושה וגם אמר לי לפעם הבאה איך להבין שיש דליפה. הוא גם תיקן עבורי משהו נוסף מעבר למה שביקשתי. לגבי המחיר אני לא הכי מבינה, אבל כל השאר היה בהחלט 10.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולי ווטרמן, תל אביב.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של לחץ הגז בכיריים גז שכלל החלפת חלקים.
חוות דעת:
מצוין. היה נחמד, נתן שירות טוב, עשה עבודה זריזה והכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי לוי, תל אביב.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון 3 דיזות בכיריים של סימנס
חוות דעת:
היה מעולה, הכל פיקס! שירות קצר וקולע. קבענו, הוא בא, החליף והלך והכל בטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר זייד, תל אביב.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת כיריים והחלפת גז.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, החליף ברז והתייעצנו אתו לגבי הכיריים, לא יכל להתקין אז קראנו לבעל מקצוע אחר אבל היה מקצועי, הסביר כמו שצריך, הרגיש שהוא אמין, דיבר לעניין ועשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר מורנל, תל אביב.
אשרור: 23/12/2019
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של כיריים גז.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה חממי, תל אביב.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
חיבור כיריים לגז והחלפת צינור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ממש! בא תוך שעה, בדק את השטח וניקה, לקח כסף רק על ביקור והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית הנוקד, תל אביב.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון להבות בכיריים גז בדירה.
חוות דעת:
חיים היה מצוין, נחמד מאוד, עשה את העבודה כמו שצריך והכיריים עובדות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר גלינה, תל אביב.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית גז בכיריים.
חוות דעת:
הוא עשה אחלה עבודה! הכל היה נראה לי בסדר ואין לי שום תלונת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 801 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק