מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אופיר
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.72
מחיר 9.62
איכות 9.79
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי אלאל, נתניה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה ממש! הוא הגיע בזמן והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד בריילובסקי, נתניה.
אשרור: 31/05/2019
משוב: 11/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת ריח רע מהתקרה.
חוות דעת:
הזמנו אותו לחוות דעת על ריח רע מהתקרה, הוא הגיע, עשה בדיקה והפנה אותנו לבחור שקשור לתחום המזגנים, היה מאוד נחמד והיינו מרוצים ממנו. מהבחור שהמליץ עליו היינו פחות מרוצים, הוא הגיע באיחור של שלוש שעות וכל הזמן מרח אותנו ואמר שיגיע עוד עשר דקות למרות שזה לא היה נכון, בסופו של דבר לא ביצענו את העבודה איתו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי ביטון, נתניה.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
החלפת אינטרפוץ במקלחות, התקנת פילטר מים, החלפת ברז אל חזור בדוד, החלפת צינורות מתחת לכיורים.
חוות דעת:
השירות מצוין, הוא על הכיפאק, מאוד שירותי והוגן במחיר, בעל מקצוע טוב. הוא אמין, מגיע בזמן ומסביר לך על מה אתה משלם. עושה רושם שהעבודה ברמה גבוהה, סה"כ אני מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מורן מימון, נתניה.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
איתור של נזילה.
חוות דעת:
העבודה בוצעה עבור אבא שלי והוא היה מאוד מרוצה. הבנתי ממנו שאופיר היה ממש תותח! הייתה נזילה והוא היה צריך לזהות מאיזו דירה היא מגיעה. הוא איתר את המקור ונתן שירות מעולה, במקצועיות. בנוסף, הוא נתן יחס טוב, היה אמין והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריטה צינזובסק, נתניה.
אשרור: 25/02/2019
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור אספקת מים בבניין.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור! מכל ההצעות מחיר הוא היה עם המחיר הכי הוגן, הוא והצוות שלו התחילו וסיימו ביום אחד למרות שהוא אמר שכנראה ייקח להם שלושה ימים, עבדו מאוד קשה, כל הדיירים היו מאוד מרוצים מכך שתיקתקו את העבודה, זו הייתה עבודה מאוד קשה שרוב האינסטלטורים בכלל לא הסכימו לעשות אותה, הוא הסכים לעשות, הציע מחיר מאוד נמוך, לא התחמק, מה שהבטיח עשה, הוא אמין ולא ממציא סיפורים!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן ב. נתניה.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה, התקנת סיפונים ועוד.
חוות דעת:
בסדר גמור. אופיר מקצועי ואדיב. הוא עשה עבורי הרבה דברים וגם עבודות כלליות. יום אחד הגיע להצעת מחיר ולאחר מכן עשה את העבודה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צור הדר, כפר נטר.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת אינטרפוץ בברז במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הגיע בזמן, היה מקצועי, נעים ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שריג רייכרט, אבן יהודה.
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי חודניק, בית יהושע.
אשרור: 01/01/2019
משוב: 02/11/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור הביוב של האסלה.
חוות דעת:
הוא אחלה. הגיע בזמן ואפילו לפני ועשה יופי של עבודה. היו קצת הפתעות במהלך העבודה והוא התגבר עליהן בצורה מצויינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דדי לוי, נתניה.
אשרור: 30/12/2018
משוב: 30/10/2018
תיאור השירות:
תיקון ברז במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה! היה מאוד שירותי, בא מהר ונתן מענה מקצועי והכי חשוב זול. בהתחלה דובר על החלפת ברז אך הוא המליץ לתקן ובכך חסכתי כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 121 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק