מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליהו
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.83
מחיר 9.58
איכות 9.80
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 70 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלה ק. נס ציונה.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות במזגן.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, נתן יחס מצויין והגיע בזמן. יצאתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלום בן איבגי, נס ציונה.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
תיקון וניקוי של מעבה מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי ואמין. עשה את העבודה כמו שצריך ונתן מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד מנצור, יבנה.
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במזגן אלקטרה.
חוות דעת:
יש לי מזגן ישן ולא כל אחד מבין במזגנים כאלה. קיבלתי המלצה על אליהו והוא הגיע אלי וסידר לי את המזגן פיקס אפילו שאחרים אמרו שהמזגן מת. מחיר הוגן. הוא היה נחמד, אמיתי ואנושי. צחק איתי, ענה על שאלות והסביר מה שצריך. בן אדם על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל מיכאלי, תל אביב.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 25/12/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הגיע מיד, תוך שעות ספורות מרגע ההתקשרות, עמד בזמנים, מקצועי, מסביר פנים, נעים, ובסך הכל על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי בן שושן, רמת גן.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל אורון, תל אביב.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה וניקוי פילטרים בארבעה מזגנים בדירה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, הגיע בזמן, הסתבר שלא הייתה תקלה במזגן אבל מאחר והגיע פתח סתימה קטנה וניקה פילטרים בארבעה מזגנים בבית, אדיב, אמין, מקצועי אבל המחיר יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכאל גברי, רמת גן.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן רגיל.
חוות דעת:
היה עשר! הוא אדיב סבלני ודייקן בזמנים. לא ניסה לעבוד עלי, הוא בעל מקצוע טוב ורואים את זה. ישר ניגש לתקלה, לא מנסה לנפח, מאוד נחמד, הוא אדם שכיף לדבר איתו, לא ממהר, אחר כך הוא נתן לי ייעוץ לגבי תקלה במזגן אחר וסידר מהר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה א. תל אביב.
משוב: 05/02/2020
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור לנקרי, תל אביב.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לתיקון מזגן.
חוות דעת:
התקשרתי לאליהו הוא היה מאוד נחמד, סבלני ואכפתי הוא הדריך אותי מה עליי לעשות דרך הטלפון ובכך פתר עבורי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארנון לפיד, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים כולל קידוד שלט אוניברסלי.
חוות דעת:
שירות נפלא! עוד לא זכיתי לאיש שירות כל כך יעיל, נחמד, סימפתי, זריז ומסור. כולי שבחים. במזגן אחד הייתה בעיה בשלט, הוא נסע והשיג שלט אוניברסלי, השלט לא עבד והוא נסע שוב לקודד אותו, מסירות כזו לא ראיתי. בן אדם מדהים, אין לי מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 70 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק