מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.82
מחיר 9.68
איכות 9.61
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 23 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
Tzur ויימן, רמת השרון.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במשאבת מזגן מיני מרכזי ווידוא תקינות.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אפילו ייעץ כיצד להחליף פילטר למזגן באופן עצמאי על מנת לחסוך עלות עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שחר נחשוני, הרצליה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
שטיפה כימית במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
יניב היה מדהים! הוא טיפוס מהמם ומצחיק, איש מקצוע נפלא, חברותי ותקשורתי, נעים ופשוט כיף הנוכחות שלו בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון עמיר, הרצליה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון מזגן LG.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, בסוף הוא לא הצליח לתקן את המזגן. הוא אמר שזה לא שווה כי זה עולה הרבה כסף. מקצועית אולי היה אפשר יותר, אני לא יודע, אבל הוא היה מאוד נחמד והוא מאוד ניסה. הוא החליף קבל כי המזגן לא הוציא אויר ואחרי שהוא החליף קבל המזגן הוציא אויר אבל לא קר, אז הבנו שהבעיה היא בלוח בקרה וזה כבר יקר מדי להחליף.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאלה קרן, הרצליה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים רגילים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
יניב היה נחמד מאוד ועמד בזמנים. אני לא יודע לדרג מחיר כי אני לא מבין בתחום. הכל היה בסדר.
איכות
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודה דוידוביץ, רמת השרון.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
יניב היה מקצועי לחלוטין, העבודה נעשתה בצורה טובה ובינתיים אני מרוצה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמשון צ. רמת השרון.
משוב: 21/08/2018
תיאור השירות:
תיקון שלט והחלפת יחידה במזגן מרכזי בעל 4.5 כ"ס.
חוות דעת:
בעל מקצוע יוצא דופן, בן אדם מדהים, חביב, בעל חוש הומור. אני ממליץ עליו בנפש חפצה! בנוסף הוא מצא תקלה שבעלי מקצוע רבים אחרים לא הצליחו למצוא. הוא עובד באופן נקי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה בלאיי, הרצליה.
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים של חברת פמילי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו וממליצה עליו מאוד. השירות מעולה, הוא מגיע בזמן, נחמד, מתקתק את העבודה ואמין מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל מ. הרצליה.
משוב: 20/10/2018
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן וניקוי שלושה מזגנים נוספים.
חוות דעת:
השירות היה פצצה, הוא מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל כהן, רעננה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה, 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא אחד הטובים, פשוט מעולה. נתן לי שירות מקסים והכל דרך הטלפון, הנחה אותי והסביר לי מה הבעיה- אמר שהיא ברשת של הסינון אוויר, איך לתקן אותה ואיפה לקנות את החלק שהייתי צריכה וכל זה מבלי שהוא יצטרך לבוא. היה פשוט מעולה. נותן שירות נהדר ושווה לפנות אליו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים ניסני, כפר סבא.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל של המדחס.
חוות דעת:
היה מקסים ויעיל!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק