מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.80
מחיר 9.76
איכות 9.60
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דורית אלון, כפר סבא.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן תדיראן בסלון.
חוות דעת:
יניב היה מדהים. היתה לו הרבה סבלנות והוא תיקן את המזגן ביעילות רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יואב פישר, כפר סבא.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, היה בסדר גמור. אדיב, מקצועי, זריז ופתר את הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים ניסני, כפר סבא.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל של המדחס.
חוות דעת:
היה מקסים ויעיל!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר הלל, הוד השרון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. אין לי תלונות ורק המחיר טיפה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה טמיר, מתן.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי 2 וחצי כוח סוס אלקו היי טק.
חוות דעת:
היה נהדר, הוא הגיע בזמן והיה מאוד אדיב ומקצועי. הוא הגדיל ראש, עבד מהר וממש עזר לי. חסך לי לקנות מזגן חדש. עכשיו אני לא צריכה לנסוע לנורבגיה כי יש לי מזגן :)מאוד ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר יוחנן, רעננה.
משוב: 20/10/2018
תיאור השירות:
התקנה ואחזקה שוטפת של מזגנים בחברה.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו בחום והמחיר הוגן מאוד בעיניי. השירות שלו מצויין, הוא אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר נחשוני, הרצליה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
שטיפה כימית במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
יניב היה מדהים! הוא טיפוס מהמם ומצחיק, איש מקצוע נפלא, חברותי ותקשורתי, נעים ופשוט כיף הנוכחות שלו בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון עמיר, הרצליה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון מזגן LG.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, בסוף הוא לא הצליח לתקן את המזגן. הוא אמר שזה לא שווה כי זה עולה הרבה כסף. מקצועית אולי היה אפשר יותר, אני לא יודע, אבל הוא היה מאוד נחמד והוא מאוד ניסה. הוא החליף קבל כי המזגן לא הוציא אויר ואחרי שהוא החליף קבל המזגן הוציא אויר אבל לא קר, אז הבנו שהבעיה היא בלוח בקרה וזה כבר יקר מדי להחליף.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאלה קרן, הרצליה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים רגילים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
יניב היה נחמד מאוד ועמד בזמנים. אני לא יודע לדרג מחיר כי אני לא מבין בתחום. הכל היה בסדר.
איכות
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודה דוידוביץ, רמת השרון.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
יניב היה מקצועי לחלוטין, העבודה נעשתה בצורה טובה ובינתיים אני מרוצה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק