מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.83
מחיר 9.62
איכות 9.59
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 44 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יניב מגל, כפר סבא.
משוב: 07/08/2020
תיאור השירות:
בדיקה ומילוי גז לשני מזגנים עיליים של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה בסדר, על אחד המזגנים הוא אמר מראש שזה לא בטוח יעזור כי אולי יש לו דליפה וזה באמת לא עזר והשני עכשיו עובד מצוין, מבחינת שירות הוא היה מצוין, הגיע בזמן, היה זמין ואני חושב שהמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאם אקשטיין, הוד השרון.
משוב: 30/07/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן שנזל בגלל צינור שלא היה מחובר.
חוות דעת:
הוא היה מהמם ואני מרוצה מהשירות שלו! התקשרתי אליו והוא הגיע תוך פחות משעתיים, ראה את הנזילה, חיבר את הצינור בחזרה ולא גבה על זה תשלום בכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן גבורי, הוד השרון.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
ביקור לגבי מזגן שלא קירר.
חוות דעת:
המזגן לא עבד, הוא הגיע וראה שהשלט היה על חימום אז הוא החליף, הוא הגיע בזמן וגם הוריד במחיר של הביקור בגלל שזאת הייתה תקלה מאוד מינורית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה גולד, רעננה.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
תיקון גז במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והסביר את מה שעשה. בינתיים הכל בסדר והמזגן עובד טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי וייס, כפר סבא.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
מצוין! הוא היה עשר מעשר מכל בחינה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן גל, כפר סבא.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן 4.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר אבל בסוף לא הצליח לאתר את הבעיה. לזכותו הוא גם לא גבה כסף על הביקור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רינה פריש, רעננה.
משוב: 20/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
יניב מצא את מקור הבעיה במהירות ותיקן אותה. אדם נעים הליכות ומקצועי, ואמליץ עליו בפני חברי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סתיו פ. כפר סבא.
משוב: 23/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! שירות מהיר, אדיב ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית אלון, כפר סבא.
אשרור: 25/11/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן תדיראן בסלון.
חוות דעת:
יניב היה מדהים. היתה לו הרבה סבלנות והוא תיקן את המזגן ביעילות רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל כהן, רעננה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה, 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא אחד הטובים, פשוט מעולה. נתן לי שירות מקסים והכל דרך הטלפון, הנחה אותי והסביר לי מה הבעיה- אמר שהיא ברשת של הסינון אוויר, איך לתקן אותה ואיפה לקנות את החלק שהייתי צריכה וכל זה מבלי שהוא יצטרך לבוא. היה פשוט מעולה. נותן שירות נהדר ושווה לפנות אליו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 44 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק