מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוז
ציון כללי:
9.39
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.76
מחיר 9.25
איכות 9.46
דירוג כללי 9.39
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סלבה רוזנפלד, חיפה.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקינות מזגן עילי.
חוות דעת:
חשבתי שיש תקלה במזגן או דליפת גז. עוז הגיע והוא היה יותר מבסדר גמור, ישר הבין שאין כל בעיה ממשית והראה לי מה לעשות כדי להחזיר את המזגן למצב פעולה תקין. בנוסף, ביצע בדיקה מעמיקה יותר כדי לוודא שמזגן עובד כשורה. היה נחמד מאד וגבה תשלום הוגן בהחלט עבור הביקור בלבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרון גרינברג, חיפה.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
החלפת נתיך למזגן תדיראן.
חוות דעת:
נתן את הצעת המחיר הטובה ביותר, הגיע מהר, טיפל ונשאר לוודא שהכל תקין. ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני כץ, חיפה.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מחברת טורנדו.
חוות דעת:
עוז היה מעולה, עשה אחלה עבודה במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל לאור, חיפה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן עילי ישן והתקנת מזגן עילי חדש של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! שירות מעולה. אחד מבעלי מקצוע הנחמדים שפגשתי. סבלני ומסביר פנים, נעים הליכות. עשר בהכל! אני בהחלט שמחה שהגענו אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי בורנשטיין, חיפה.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן של חברת אלקו.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, אנחנו מרוצים מהעבודה שלו מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל שקד, חיפה.
אשרור: 17/01/2019
משוב: 02/09/2018
חוות דעת:
עשר על הכל!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ישראלי, חיפה.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא לא תיקן את הבעיה וגם לא ידע מה הבעיה בכלל. הוא גבה כסף שלדעתי לא היה אמור לגבות.
מחיר
0
זמנים
10
יחס
7
תגובת העסק:
המזגן מותקן בצורה שמסכנת חיים, לא ניתן להגיע אל המדחס בצורה בטיחותית ולכן בוצע חיוב רק על קריאת שירות
4
כללי
גירסאות
משה ש. חיפה.
אשרור: 18/12/2018
משוב: 17/10/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 כוח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מקצועי ואכפתי, עשה עבודה מצוינת, הגיע לביקור מקדים לפני המועד שקבענו, כמובן בתיאום מראש. עבד נקי ומסודר, הוא ביצע את ההתקנה בממ"ד ועשה את כל מה שצריך שם בצורה מצוינת. הלוואי וכולם היו כך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה י. חיפה.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 30/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מזגן בחדר.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, לאחר שהתברר שאין אפשרות לתקן את המזגן החליף באותו יום למזגן חדש. עבד בצורה נקיה ומקצועית, אדם נחמד ומסביר פנים. אמליץ עליו לכל מי שמעונין בתיקון או התקנת מזגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי רביב, חיפה.
משוב: 21/11/2018
תיאור השירות:
החלפת כרטיס פיקוד ומילוי גז במזגן מחברת אלקטרה בעל 4 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מצוין מאוד, הוא היה נחמד ונעים וביצע את העבודה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 192 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק