מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.48
זמנים 9.56
מחיר 8.72
איכות 9.38
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אפרת שנן, ירושלים.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
בא ביום שישי לבדוק שזה עובד כמו שצריך, לא היה צורך בתיקון כל שהוא כי הבעיה כבר נפתרה אבל הוא מקצועי.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
יצחק הלוי, ירושלים.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
פירוק והתקנת לוח גבס בתיקרה עבור יצירת גישה למיזוג המרכזי.
חוות דעת:
אני נעזרתי בו לפני כמה חודשים לתיקון מייבש כביסה ואני פשוט נדהם מהפער. התפעלתי לטובה מהטיפול שלו במייבש והזמנתי אותו עכשיו עבור טיפול במזגן. זה לא היה תיקון במזגן עצמו אלא טיפול בלוח גבס שדרכו יש גישה מהתקרה לפילטרים של המזגן. ובשורה התחתונה היה צריך להחליף ללוח גבס חדש שיהיה אפשר לפתוח אותו ביתר קלות. העבודה שעשה מאוד רשלנית ולא אסטתית. הוא גבה מחיר מאוד גבוה וזה נראה לי מוגזם בשביל חתיכת גבס קטנה. אולי לתיקון מזגן הוא נפלא ולתיקון מייבש הוא פנטסטי אבל לעבודות כאלה פחות. הוא הגיע אלי שלוש פעמים בין השאר כי הביא לוח במידה הלא נכונה. זה מראה שאדם יכול להצטיין בדבר אחד אבל בדבר אחר לא, דומה שזה לא בדיוק התחום שלו. חבל שהוא לא אמר לי את זה מלכתחילה ושלא הציע לי לפנות לבעל מקצוע מתחום אחר.
איכות
6
מחיר
4
זמנים
10
יחס
8
6
כללי
גירסאות
ערן בר-נחום, ירושלים.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי רגיל של חברת LG, שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הייתי מרוצה מהמהירות שהוא הגיע, מהטיפול בבעיה ומהכל באופן ככלי היה ממש טוב
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה שמר, ירושלים.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת שני כנפיים שבורים במנוע.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה נהדרת, הוא בדק את המזגן שלא קירר וגילה שהיו כנפיים שבורות ולא מחסור בגז. היה מצוין! הוא בא בזמן, עלה איתי לגג והראה לי את הבעיה בלי שביקשתי. הוא הלך להביא את החלפים, החליף ופתר את הבעיה. גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ג. ירושלים.
אשרור: 04/01/2020
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח פיקוד במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, היה ממש טוב. שכנע אותנו ללכת על הפתרון שבעלויות נמוכות יותר ונכון לעכשיו נראה שהוא צדק, זה נתן לנו מענה. היה מקסים :)
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נעמי צ. ירושלים.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת ארבעה מזגנים רגילים, וניקוי פנימי של שניים מהם.
חוות דעת:
המחיר היה יקר מדי ביחס לעבודה.
איכות
5
מחיר
2
זמנים
5
יחס
4
3
כללי
גירסאות
איבון קרייניק, ירושלים.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי שכלל החלפת נתיך וסידור כנפיים בשלושה מזגנים רגילים.
חוות דעת:
אלעד עשה עבודה טובה, היה נחמד, מקצועי וסבלני. אין לי טענות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון לוי, ירושלים.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת שני מזגנים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות טוב. עשה רושם מקצועי ואמין, התרשמתי שלא היה משתלם לתקן. איש נח מאוד והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי גולדברנר, ירושלים.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה ואבחון תקלה במזגן מחברת תדיראן.
חוות דעת:
אלעד היה ממש נחמד ועמד בזמנים.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענר פלדור, ירושלים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שעבד אבל לא קירר.
חוות דעת:
היה מצוין - הגיע יום אחרי שדיברנו בטלפון, מהר מאד אפיין את התקלה בשליחת האות מלוח הפיקוד של המזגן אל המנוע, והציע את התיקון. תוך כדי שהוא מוודא שזו אכן התקלה (כדי לא לתקן סתם) היה קצר ואיכשהו לוח הפיקוד התאפס והכל חזר לעבוד. הוא מיד אמר שאין סיבה אם כך לעשות את התיקון היקר יותר של החלפת לוח פיקוד (אני לא שמתי לב בכלל שזה הסתדר מעצמו - אלעד מיזמתו אמר לי שהתיקון שסיכמנו עליו עכשיו מיותר וחבל על הכסף שלי). הוא ללא ספק בחור ישר מאד וגם עושה רושם מאד מקצועי. המחיר שהוא לקח בסופו של דבר על הביקור וסידור הבעיה היה נראה לי הוגן לחלוטין אבל לא זול במיוחד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק