מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.35
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.49
זמנים 9.62
מחיר 8.97
איכות 9.40
דירוג כללי 9.35
התפלגות

מחושב על 40 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
בן שי, ירושלים.
משוב: 18/06/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוור במזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
זה היה בתקופה עמוסה והוא השתדל להגיע בזמן שקבענו. בתחילה נתן רק הצעת מחיר ויום למחרת כבר חזר לתקן והייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
סגור
יעקב מנסון, ירושלים.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, אחלה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי שבתאי, ירושלים.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן מסוג פוג'יטסו (Fujitsu).
חוות דעת:
אלעד בדק את המזגן והפנה אותי לשירות של פוג'יטסו. הוא היה אדיב ונחמד, אבל לא הצליח לפתור את הבעיה. שילמתי על הביקור למרות שלא הצליח לפתור לי את הבעיה.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתי צ. ירושלים.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק מ. ירושלים.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלת טמפרטורה במזגן לאחר הצטברות קרח.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, נחמד, הגיע מהר ועשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנית ע. ירושלים.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי צנרת ויחידת המזגן.
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי צ. ירושלים.
אשרור: 19/05/2020
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת ארבעה מזגנים רגילים, וניקוי פנימי של שניים מהם.
חוות דעת:
המחיר היה יקר מדי ביחס לעבודה.
איכות
5
מחיר
2
זמנים
5
יחס
4
3
כללי
גירסאות
אור יהודה, ירושלים.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיקון דיסק במנוע חיצוני בשל מזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה ממש חמוד, המזגן לא קירר והייתי בטוחה שחסר גז אבל בסוף הייתה תקלה אחרת, סידר הכל, מקצועי, אדיב, המחיר סביר לדעתי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק הלוי, ירושלים.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
פירוק והתקנת לוח גבס בתיקרה עבור יצירת גישה למיזוג המרכזי.
חוות דעת:
אני נעזרתי בו לפני כמה חודשים לתיקון מייבש כביסה ואני פשוט נדהם מהפער. התפעלתי לטובה מהטיפול שלו במייבש והזמנתי אותו עכשיו עבור טיפול במזגן. זה לא היה תיקון במזגן עצמו אלא טיפול בלוח גבס שדרכו יש גישה מהתקרה לפילטרים של המזגן. ובשורה התחתונה היה צריך להחליף ללוח גבס חדש שיהיה אפשר לפתוח אותו ביתר קלות. העבודה שעשה מאוד רשלנית ולא אסטתית. הוא גבה מחיר מאוד גבוה וזה נראה לי מוגזם בשביל חתיכת גבס קטנה. אולי לתיקון מזגן הוא נפלא ולתיקון מייבש הוא פנטסטי אבל לעבודות כאלה פחות. הוא הגיע אלי שלוש פעמים בין השאר כי הביא לוח במידה הלא נכונה. זה מראה שאדם יכול להצטיין בדבר אחד אבל בדבר אחר לא, דומה שזה לא בדיוק התחום שלו. חבל שהוא לא אמר לי את זה מלכתחילה ושלא הציע לי לפנות לבעל מקצוע מתחום אחר.
איכות
4
מחיר
4
זמנים
10
יחס
8
4
כללי
גירסאות
אפרת שנן, ירושלים.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
בא ביום שישי לבדוק שזה עובד כמו שצריך, לא היה צורך בתיקון כל שהוא כי הבעיה כבר נפתרה אבל הוא מקצועי.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 40 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק