מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעד
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.57
מחיר 8.95
איכות 9.47
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 22 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נעמי צ. ירושלים.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת ארבעה מזגנים רגילים, וניקוי פנימי של שניים מהם.
חוות דעת:
המחיר היה יקר מדי ביחס לעבודה.
איכות
5
מחיר
2
זמנים
5
יחס
4
3
כללי
גירסאות
סגור
אפרת ג. ירושלים.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח פיקוד במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, היה ממש טוב. שכנע אותנו ללכת על הפתרון שבעלויות נמוכות יותר ונכון לעכשיו נראה שהוא צדק, זה נתן לנו מענה. היה מקסים :)
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שמעון לוי, ירושלים.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת שני מזגנים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות טוב. עשה רושם מקצועי ואמין, התרשמתי שלא היה משתלם לתקן. איש נח מאוד והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי גולדברנר, ירושלים.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה ואבחון תקלה במזגן מחברת תדיראן.
חוות דעת:
אלעד היה ממש נחמד ועמד בזמנים.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן בר-נחום, ירושלים.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי רגיל של חברת LG, שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הייתי מרוצה מהמהירות שהוא הגיע, מהטיפול בבעיה ומהכל באופן ככלי היה ממש טוב
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענר פלדור, ירושלים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שעבד אבל לא קירר.
חוות דעת:
היה מצוין - הגיע יום אחרי שדיברנו בטלפון, מהר מאד אפיין את התקלה בשליחת האות מלוח הפיקוד של המזגן אל המנוע, והציע את התיקון. תוך כדי שהוא מוודא שזו אכן התקלה (כדי לא לתקן סתם) היה קצר ואיכשהו לוח הפיקוד התאפס והכל חזר לעבוד. הוא מיד אמר שאין סיבה אם כך לעשות את התיקון היקר יותר של החלפת לוח פיקוד (אני לא שמתי לב בכלל שזה הסתדר מעצמו - אלעד מיזמתו אמר לי שהתיקון שסיכמנו עליו עכשיו מיותר וחבל על הכסף שלי). הוא ללא ספק בחור ישר מאד וגם עושה רושם מאד מקצועי. המחיר שהוא לקח בסופו של דבר על הביקור וסידור הבעיה היה נראה לי הוגן לחלוטין אבל לא זול במיוחד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמחה קאופמן, ירושלים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה! באמת אין על השירות שלו! תוך שעתיים היה אצלינו, עשה הכל ביסודיות ומומחיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרדי העוזי, ירושלים.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל.
חוות דעת:
היה 10! באמת הכי מעולה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתניה פרנקל, ירושלים.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
ניקוי עובש במזגן עילי.
חוות דעת:
שירות מקצועי ואדיב. התקשר מראש כדי לעדכן והגיע בזמן. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
צפורה נכטשטרן, ירושלים.
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ישן.
חוות דעת:
הוא בדק את המזגן ואמר שהמזגן מקולקל, הוא היה בסדר גמור והוגן מאד, כנראה נזמין אותו שוב לעוד עבודה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 22 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק