מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מישאל
ציון כללי:
9.39
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.50
מחיר 9.29
איכות 9.49
דירוג כללי 9.39
התפלגות

מחושב על 75 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
חיים ק. פתח תקווה.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון למזגן עילי קטן מחברת אלקטרה עם כח סוס 1 ורבע, כלל החלפה של כבל.
חוות דעת:
מישאל הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך. לטעמי המחיר שהציע לי בהתחלה היה די יקר, אבל בסופו של דבר הצלחנו להגיע לפשרה וסגרנו על סכום שהיה נראה לי סביר. המזגן עובד כמו שצריך ובסך הכל אין לי שום תלונות. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מירן רוזגוביץ, פתח תקווה.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 מזגנים וניקוי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי! טכנאי מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני נוס, פתח תקווה.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי והחלפת פילטרים במזגן מרכזי/מיני מרכזי והדרכה לגבי אחזקה שוטפת.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הוא עשה מאמץ לבוא לקראתי בזמנים שהתאימו לי והיה מאוד מקצועי אמין ושקוף איתי. הוא מאוד השתדל שלא לדחוף אותי לרכוש חלפים שלא מרצוני והשתכנע סופית רק כאשר הבהרתי שאני מבין את המשמעות והעלות ורוצה בכך. הסביר בסבלנות ובפירוט אודות הסיבה להזעה של המזגן, ניקה ביסודיות את הפילטרים והחליף את הפילטר שביקשתי. ניכר שהוא גם מקצוען וגם בן אדם. אמליץ לאחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה אילני, פתח תקווה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית רעשים במזגן מרכזי.
חוות דעת:
עשה עבודה ממש ממש יוצאת מן הכלל בצורה מקצועית ביותר! הוא הגיע בזמן שקבענו, היה מקצועי ולקח מחיר סביר לדעתי. הוא עשה מעבר וניקה את המסננים. אני אומר את כל הדברים לזכותו, אפשר לסמוך על הבחור :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי רם, פתח תקווה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שלט.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מקצועי ואדיב. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד ש. פתח תקווה.
אשרור: 08/09/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן תקול.
חוות דעת:
מקצועי, נחמד ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל גריי, פתח תקווה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי מנוע והחלפת פילטר למזגן אלקטרה.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. כבר כמה פעמים ניסו והוא הצליח לתקן וגם נתן לי גם אינפורמציה טובה. חוץ מזה הוא אמר שהוא יגיע בצהריים אבל בסוף הגיע בערב אז הייתי צריכה להישאר בבית וגם המחיר היה יקר בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
7
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן זאבין, גבעת שמואל.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני ומנוע במזגן.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי דיין, פתח תקווה.
משוב: 18/08/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אין לי שום דבר רע להגיד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל רובין, גבעת שמואל.
אשרור: 12/11/2018
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז וניקוי סוללה במזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, אמין והוגן. כשהתעוררה בעיה הוא הגיע אפילו כמה פעמים בזמינות גבוהה כדי לפתור את הבעיה. הראה שהוא מחויב אליי ולפתרון הבעיה והיה מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 75 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק