מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.59
מחיר 9.78
איכות 9.78
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביעד כהן, פתח תקווה.
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן ופירוק ישן.
חוות דעת:
אני חייב להודות שהבחור הוא אחד הכוכבים של אתר מידרג! הרבה שנים אני מזמין אנשי מקצוע מעולים ואדיבים, אבל הבחור הזה באמת יוצא דופן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי ברד, פתח תקווה.
משוב: 30/08/2020
תיאור השירות:
תיקון יחידה חיצונית במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מאד אדיב, סבלני והשתדל להסביר כמה שהוא יכול. מצא את הבעיה, פתר אותה והיה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיר חן, פתח תקווה.
משוב: 25/08/2020
תיאור השירות:
תיקון בידוד בצנרת של מזגן תדיראן בשל נזילה.
חוות דעת:
סך הכל היינו מרוצים מאוד, אני ממליץ בחום. אלי אדם ישר והגון, עמד בזמנים, פתר את הבעיה, במחיר הוגן לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר דגן, פתח תקווה.
משוב: 23/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל, שכלל תיקון נזילת מים והחלפת מאיץ ומנוע מאייד.
חוות דעת:
אלי עשה עבודה טובה מאוד, והראה מקצועיות ואמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן שלום, פתח תקווה.
משוב: 19/08/2020
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים של חברת תדיראן 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא ממש תותח! הוא באמת היה מצוין בהכל, ביחס, בתקשורת והוא עשה עבודה טובה. הוא נשמה גדולה, אכפתי מאוד ואנחנו ממש מרוצים. היה אחלה, באמת מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כוכבה דקל, פתח תקווה.
משוב: 17/08/2020
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עלי בסלון.
חוות דעת:
המזגן לא קירר, בעל המקצוע הגיע, עשה עבודה טובה וגבה מחיר סביר. הוא היה מעולה, אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל לאיאני, פתח תקווה.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז של מזגן מיני מרכזי, כולל שבירת הקיר.
חוות דעת:
הוא מדהים! עבד כמו שצריך, עשה הכל ישר ולעניין, העבודה מקצועית וטובה והמחיר היה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ש. פתח תקווה.
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
החלפת הזנת חשמל שנאכל על ידי יונים.
חוות דעת:
תותח רציני. הוא נתן שירות להורים שלי שהם מבוגרים, ביום שרב שהיה עומס עבודה על טכנאים והיה לו חשוב לבוא לעזור להם. הוא בא עם עוד מישהו והם עשו עבודה קשה ובמחיר הוגן - לקח עלות של ביקור בלבד. עשר, עשר, עשר בהכל. אני שומר אותו במועדפים ואתקשר אליו לכל בעיה שתהיה לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה פרטוק, גבעת שמואל.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן, כולל אספקה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה נחמד וסבלני, לקח מחיר הוגן והיה מקצועי ונקי. אני מאוד מרוצה. הוא גם הביא לי איש גבס ושניהם היו מעולים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי וידר, גבעת שמואל.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת אייר עם 1 כח סוס.
חוות דעת:
היה מצוין, עשה את העבודה, אפילו עשה עוד דברים בנוסף ללא תשלום ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 161 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק