מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.65
מחיר 9.73
איכות 9.62
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ענת אבידוב, פתח תקווה.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
אטימת צינור במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים ומקצועי. הביא איתו עוד שני אנשים, תקתקו את העבודה ולקחו את הסכום שאמרו מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יזהר פנחס, פתח תקווה.
משוב: 22/09/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו לוין, פתח תקווה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר אך לצערי הנזילה המשיכה ולא נפתרה. הוא הגיע אלי בשנית והציע פתרונות נוספים ובחרתי שלא להמשיך להיעזר בו כיוון שהעלות הייתה יקרה לי מידי וזה היה כרוך בבלגן אחד גדול שזה לא רלוונטי עבורי. יצאתי בסופו של דבר לא מרוצה מכיוון שהבעיה לא נפתרה ובכל זאת הוא גבה עלות על כך.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אסף סקרבניק, פתח תקווה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל, הוא הגיע בהתראה קצרה, עשה את העבודה ולא לקח מחיר מוגזם. נוסף על כך הוא הציע לי כמה פתרונות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נעמי הירש, פתח תקווה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן מחברת FAMILY בעל 1.25 כ"ס.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות והעבודה, הוא איש אמין ואני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן קמינצקי, פתח תקווה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת חלק במזגן עילאי מרכזי.
חוות דעת:
אלי היה מצויין! ממש הוגן, ישר, עובד יעיל ומקצועי מאוד. פשוט אין מילים. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור דכטר‬‎, פתח תקווה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת 2 מזגנים של חברות אלקטרה וטורנדו והחלפת חלק.
חוות דעת:
הוא היה מאד אמין, מהיר והמחיר היה די זול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ו שחף, פתח תקווה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש של 1 כוח סוס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
סך הכל השירות היה טוב מאוד. הייתה קצת בעיית תקשורת בזמן התיאום, אבל אלי פתר את זה בצורה טובה מאוד בעיניי. היה יכול להיות קצת יותר נקי בסוף, אבל לא קריטי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי ש. פתח תקווה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ובדיקת דליפת גז במזגן.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ה. גבעת שמואל.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן מיני מרכזי חברת תאדיראן.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מושלמת!! הביא איתו עוד שני עובדים סופר יעילים, מנומסים מאוד נקיים. עבדו בצורה מדהימה. ענה לי על כל השאלות בסבלנות רבה, הייתה חווית שירות יוצאת דופן ואני בהחלט ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 115 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק