מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.61
מחיר 9.71
איכות 9.67
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורן קמינצקי, פתח תקווה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת חלק במזגן עילאי מרכזי.
חוות דעת:
אלי היה מצויין! ממש הוגן, ישר, עובד יעיל ומקצועי מאוד. פשוט אין מילים. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אור דכטר‬‎, פתח תקווה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת 2 מזגנים של חברות אלקטרה וטורנדו והחלפת חלק.
חוות דעת:
הוא היה מאד אמין, מהיר והמחיר היה די זול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ו שחף, פתח תקווה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש של 1 כוח סוס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
סך הכל השירות היה טוב מאוד. הייתה קצת בעיית תקשורת בזמן התיאום, אבל אלי פתר את זה בצורה טובה מאוד בעיניי. היה יכול להיות קצת יותר נקי בסוף, אבל לא קריטי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי ש. פתח תקווה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ובדיקת דליפת גז במזגן.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ה. גבעת שמואל.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן מיני מרכזי חברת תאדיראן.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מושלמת!! הביא איתו עוד שני עובדים סופר יעילים, מנומסים מאוד נקיים. עבדו בצורה מדהימה. ענה לי על כל השאלות בסבלנות רבה, הייתה חווית שירות יוצאת דופן ואני בהחלט ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביגדור גבירץ, פתח תקווה.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי בן 14 שנים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא טיפל במזגן והכל עובד כך שבסוף השבוע כולנו נהנינו מאוויר קריר ונעים. הסתבר שהיה חסר גז במזגן למרות שמילאנו בעבר. הוא אמר שהתקלה עלולה לחזור ובמקרה כזה נצטרך לעשות טיפול יסודי למערכת שאולי כבר לא ישתלם כספית ויהיה עדיף לקנות מזגן חדש. לקח מחיר סביר והסביר בדיוק על מה הוא לוקח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות כהן, פתח תקווה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מיזוג.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס בורונין, פתח תקווה.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים עיליים של חברת הייר.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות, הוא אחלה בחור ועשה עבודה טובה. הוא עמד בזמנים ואני ממש מבסוט עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארקדי דוידוב, פתח תקווה.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
התקנת 3 מזגנים 1 כוח סוס ומזגן נוסף 2 וחצי כוח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא נתן שירות מאוד טוב, עשה עבודה מקצועית, לקח מחיר בהתאם, עמד בזמנים והכל היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרינה גולדרביץ, פתח תקווה.
משוב: 03/06/2019
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 100 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק