מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.63
מחיר 9.73
איכות 9.62
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריאל א. הוד השרון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החזרת יחידה עילית למקום.
חוות דעת:
אלי החזיר למקום את היחידה העילית. הוא עשה את זה במקצועיות, בסבלנות, בלי קיצורי דרך, באיכות מירבית. הוא הבין ממני את החשיבות, והגיע במוצאי החג אחרי שעה 9 בערב במיוחד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מני כ. כפר סבא.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן עילי ישן בחדר שינה והתקנת מזגן עילי אלקטרה במקומו.
חוות דעת:
החלפת המזגן התבצעה במקצועיות גבוהה תוך כדי הקפדה על נקיון וסדר. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב א. רעננה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקן מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
המזגן היה מקצר, הזמנתי את אלי והיה מצוין. הוא הגיע בזמן, תיקן כמו שצריך והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה אלמליח, הוד השרון.
אשרור: 25/08/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מנוע במזגן רגיל של חברת תדיראן עם 2.5 כח סוס.
חוות דעת:
נראה שהוא באמת מקצוען! עשה את העבודה מצוין, ולא ניסה להלביש כל מיני דברים אלא לפתור את הבעיה והמחיר היה הוגן ממה שביררתי עם אחרים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכל ח. רעננה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ביוב ותיקון פילטרים במזגן מיני-מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הכל היה ממש מעולה! אלי הגיע בזמן והיה נחמד ושירותי. הוא עשה עבודה מקצועית והכל היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפר ברזילי, רעננה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן עילי של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, עשה עבודה ממש טובה ואנחנו מבסוטים ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור סעדון, כפר סבא.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור ניקוז שנקרע ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
הגיע וביצע עבודה טובה, היה הוגן במחיר. ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית וייס, הוד השרון.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מאוד יעיל, הגיע באותו יום עם צוות עובדים והם היו ממש מצוינים. הם דאגו לא ללכלך ולא בזבזו זמן. לדעתי המחיר הגון ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור פיינברג, הוד השרון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת פמילי 2 כ"ס, פירוק מזגן ישן וסגירת פתח.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. היה נחמד ואפילו עשה מעבר למה שסוכם בהתחלה. עשה עבודה מקצועית והמחיר היה בהתאם למה שאמר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן שחר, הוד השרון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת פמלי.
חוות דעת:
הוא עשה אחלה עבודה והיה מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 114 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק