מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.59
מחיר 9.78
איכות 9.78
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניר כהן, כפר סבא.
משוב: 31/08/2020
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אדרת צחי שיין, רעננה.
משוב: 10/07/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת תדיראן בממ"ד ותיקון בעיות תשתית בשלושה מזגנים אחרים.
חוות דעת:
מצא פתרונות מקצועיים לכל מיני בעיות שעלו. הוא בן אדם הוגן וישר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איריס ט. כפר סבא.
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור ניקוז של מזגן מרכזי של חברת אלקטרה, 5 כוח סוס.
חוות דעת:
הכל עשר! עמד בזמנים, נתן יחס מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתי עיני, רעננה.
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגנים.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גבי ארגוב, כפר סבא.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז בשני מזגנים, החלפת בידוד והחלפה והלחמה של צינור נחושת.
חוות דעת:
אלי הגיע ב12 בלילה בחמסין כדי להציל אותנו מכבשן נוראי! הגיע עם משה ועידן המקסימים שעבדו במהירות, במקצועיות ובשקט כדי לא להעיר את השכנים. הוא החליף צינור נחושת והלחים אותו, מילא גז בשני מזגנים והחליף את כל הבידוד באחד המזגנים. הוא הכי מקצועי, הכי אדיב והכי אכפתי. ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי שייך, כפר סבא.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
אלי היה מצויין, התרשמתי מהאמינות והמקצועיות. עשה מאמץ והגיע ביום שישי כמו שביקשתי, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל א. הוד השרון.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החזרת יחידה עילית למקום.
חוות דעת:
אלי החזיר למקום את היחידה העילית. הוא עשה את זה במקצועיות, בסבלנות, בלי קיצורי דרך, באיכות מירבית. הוא הבין ממני את החשיבות, והגיע במוצאי החג אחרי שעה 9 בערב במיוחד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית וייס, הוד השרון.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מאוד יעיל, הגיע באותו יום עם צוות עובדים והם היו ממש מצוינים. הם דאגו לא ללכלך ולא בזבזו זמן. לדעתי המחיר הגון ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן שחר, הוד השרון.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת פמלי.
חוות דעת:
הוא עשה אחלה עבודה והיה מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני כ. כפר סבא.
אשרור: 13/11/2019
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן עילי ישן בחדר שינה והתקנת מזגן עילי אלקטרה במקומו.
חוות דעת:
החלפת המזגן התבצעה במקצועיות גבוהה תוך כדי הקפדה על נקיון וסדר. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 161 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק