מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יחיא
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.70
מחיר 9.53
איכות 9.70
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 74 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גלית דקל, נתניה.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. לא היה ממש מדויק בזמן. פתר את הבעיה, היה נחמד ומחיר סביר!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מזגנים נוספים באזור נתניה והסביבה

מנחם וינברגר, גן נר.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון ומילוי גז בשני מזגנים מסוג אלקטרה ותדיריאן.
חוות דעת:
מבחינת מקצועית הוא היה מאוד שקוף ונתן את כל המידע על עלויות וסוג העבודה לפני ביצועה, כדי שאחליט אם לבצע אותה או לא. תיאמנו מהיום למחר והכל היה פיקס מבחינת העמידה בזמנים, כולל זמן התיקון ואנחנו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל קוגן, חיפה.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
החלפה של כבל במזגן רגיל מחברת TADIRAN.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! הוא בא, עשה את העבודה ולקח מחיר ממש סביר. הוא אמר לי מראש שהוא לא כל כך זמין ולכן קבעתי אתו שבוע לפני שהגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל רייסנר, גבעת אלה.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במזגן עילי של חברת בלקו.
חוות דעת:
בדיעבד, הטכנאי צדק והמזגן לא שרד עוד הרבה זמן ובאמת יש צורך בהחלפתו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ירדן מנדלסון, עדי.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן בעל 2 כ"ס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, נחמד ומאוד זמין- הוא הגיע באותו היום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דב מגריל, רקפת.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר והחלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליהו אילוז, נשר.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מחברת טורנדו בעל 2 כ"ס.
חוות דעת:
יחיא הרכיב את המזגן החדש בסדר גמור, על אף שהשאיר חור והייתי צריך לאטום אותו בעצמי. אני מרגיש שהוא סידר אותי, כי הוא רק הרכיב את המזגן החדש ולא פירק את הישן למרות שסיכמנו וסגרנו על כך מחיר מראש. כאילו אני צריך להזמין אותו שוב בשביל הפירוק, באותו המחיר. אני ממש לא מרוצה מהשירות, זה לא בסדר למה שאני אזמין אותו שוב, הפירוק אמור להיות מובן מאליו. עכשיו אחרי שעבר זמן אני מנסה להסתכל על חצי הכוס המלאה ועל העבודה שכן עשה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
קטיה מץ, קרית אתא.
אשרור: 25/11/2019
משוב: 11/11/2018
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני מטטוב, מגדל העמק.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא אבחן את הבעיה במהירות, הגיע בזמן, היה נחמד ועשה עבודה טובה! סך הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי פולג, קרית טבעון.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן וסידור ניקוז חדש.
חוות דעת:
הכל היה עשר. ממש נחמד, עשה עבודה מקצועית ואין לי שום טענה. הכל היה בסדר ואחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 74 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מזגנים נוספים באזור נתניה והסביבה

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק