מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.70
מחיר 9.58
איכות 9.72
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיל שורץ, נתניה.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נקודת דוד מים.
חוות דעת:
מבחינתי הוא עשר. בן אדם מקצועי, הגיע עם כלים טובים והיה אדיב. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ציפי קורז, נתניה.
משוב: 25/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מתג חשמלי, תיקון של 2 שקעים, בדיקת מגעים של 2 מנורות.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! מאיר איש מאד נחמד, עובד ביעילות, בדק ותיקן כל מה שביקשתי והסביר על כל דבר. גם מבחינת המחיר היה הוגן ושירותי מאד. אני בהחלט ממליצה על שירותיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן קליין, נתניה.
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מפסק חשמל וקדיחת חור לצורך העברת כבלים.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עמרם מיארה, נתניה.
משוב: 22/04/2018
תיאור השירות:
התקנת ותיקון של גופי תאורה ונקודות חשמל.
חוות דעת:
בנאדם בסדר גמור, הוא הגיע בזמן וביצע עבודה טובה. אני נעזר בשירותיו גם בבית וגם בעסק. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון לב רן, הרצליה.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק של דוד שמש.
חוות דעת:
מאיר הוא פשוט מדהים! הוא בא בשישי לפניי כניסת השבת וסידר לי את התקלה על הצד הטוב ביותר. והמחיר היה הוגן לגמרי מבחינתי. אני מבחינתי הרווחתי חשמלאי לכל בעיה שתהיה לי מהיום והלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר לב ים, מכמורת.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע תלת פאזי, החלפת שעון חשמל לדוד חימום ובדיקת ארון חשמל.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה! ביקש וקיבל סכום מכובד מאד על העבודה. לדעתי זה מחיר מוגזם ומופקע. לא פתר את בעיית ארון החשמל, טען ששילם כמה מאות שקלים על חלקים למרות שאני קניתי את השעון לדוד. הוא לא זכר שאני קניתי.
איכות
2
מחיר
1
זמנים
2
יחס
2
2
כללי
גירסאות
מונה ארד , הוד השרון.
משוב: 18/04/2018
תיאור השירות:
התקנת נקודות חשמל, תיקון לוח חשמל, התקנת גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מעולה, מקצועי ויסודי, ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל שכלל חציבה בקיר והחלפת חוט חשמל של דוד בדירה.
חוות דעת:
היה סך הכל בסדר! הגיע מהר ופתר את התקלה תוך זמן קצר ובמקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 18/04/2018
תיאור השירות:
תיקוני חשמל במדרגות, התקנת שקעים, גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא נחמד ועושה עבודות טובות עומד בזמנים, סה"כ מרוצה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תומר גלר, אבן יהודה.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מספק ראשי תלת פאזי.
חוות דעת:
השירות והיחס היו מצוינים! התקשרתי אליו בגלל דוד חדש שקיצר, הוא היה זמין והגיע כבר למחרת היום שדיברנו, איתר את התקלה מהר מאוד, הראה לי מה הבעיה, החליף את המפסק, עשה בדיקה והכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 223 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק