מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.74
מחיר 9.60
איכות 9.67
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל פרץ, נתניה.
אשרור: 28/10/2019
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בקצר חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה חבל על הזמן. החור נחמד מאד. והיה באמת ממש טוב, אהבתי את היחס והמקצוענות שלו. הוא בא בזמן שהיה לי נח, מצא את התקלה ופתר אותה מהר ולקח מחיר טוב. הייתי ממש מבסוט ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רינה נ, נתניה.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירה גכטין, נתניה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע מיד, בן אדם ממש מקצועי לדעתי, תיקן מהר, המחיר שלו היה ממש הוגן, אני ממליצה עליו מכל הלב והוא חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בוסתנאי, נתניה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מנורת מטבח וייעוץ כללי על מערכת החשמל בבית.
חוות דעת:
מאיר היה מעולה, מהיר וגבה מחיר הוגן. הוא גם נתן עצה על מערכת החשמל בבית שלי, שהיא לא כל כך טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיימון ישי, נתניה.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת הארקה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, מקצועי ודיבר לעניין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אהרן שלו, נתניה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בחוטי חשמל בקיר.
חוות דעת:
מאיר היה מצוין! מהיר, בלי שום בעיות, סיכם ודיווח שסיים, עשה עבודה טובה, הסביר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל דיגו, נתניה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת פאזה והתקנה של שקע.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. גם השירות וגם הזמנים. נוסף על כך הוא הגיע די מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רועי סיני, נתניה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון ארון חשמל.
חוות דעת:
מאיר היה מצוין, אחלה, עבד בצורה מקצועית והמהירה, הסביר על הבעיה, נחמד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי כהן, נתניה.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת הארקה.
חוות דעת:
היה מצוין! הכל היה טוב, השירות, בא בזמן, נתן ייעוץ- ממש הכל, הוא היה עשר. לא נתקלתי בדבר כזה בחיים שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל עזרי, נתניה.
אשרור: 18/08/2019
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! חצי שעה אחרי שהתקשרתי הוא כבר היה אצלי. טיפל בקצר במקצועיות ואדיבות, מחיר הוגן מאוד ובקיצור אני מרוצה! ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 146 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק