מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.86
מחיר 9.57
איכות 9.81
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נדב ג. הוד השרון.
אשרור: 13/05/2019
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע חשמל שרוף, התקנת גוף תאורה, ייעוץ להתקנת שקע חשמל.
חוות דעת:
תיאמתי עם שי למחרת בבוקר. הגיע בזמן שקבענו. החליף את השקע השרוף, לא לפני שבדק שהחיווט בבית נכון, ושהשקע מקבל מספיק מתח (כדי להבין למה נשרף מלכתחילה). תיקן ווידא שעובד כמו שצריך. בקשתי שיתקין שקע חשמל בקופסה בקיר - שי בדק וראה שזה נקודה שמופעלת ע״י מתג המנורה המשותפת. הסביר לי את האפשרויות (מתיחת קו חשמל ממקום אחר, ואיזה שקע אפשרי בשביל גודל הקופסה שיש שם). אח"כ התקין את המנורה - מנורה גדולה מאוד שדורשת יישור פלס (מלבנית גדולה, כל שתהיה ישרה ביחס לקירות), מדד עם לייזר ולא ויתר עד שהיה על המילימטר. בסוף שאלתי לדעתו עם סגירת חוטי חשמל בולטים והוא ייעץ לי מה האפשרויות לדעתו. גבה מחיר סביר בהחלט. מלבד לכל זה גם היה נעים ואדיב. ללא ספק בפעם הבאה שאצטרך חשמלאי אפנה אליו שוב. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קאמיי א. כפר סבא.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע חדש בארון חשמל.
חוות דעת:
ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג. פ. הוד השרון.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת-פאזי לכיריים (קרמיות) חדשות.
חוות דעת:
היה מצוין! איש נעים, ממוקד, למד מראש את מה שנדרש ממנו והביא בדיוק את מה שנדרש לשם כך, עשה את עבודתו בלי סיפורי מעשיות ולקח מחיר ממש הוגן. כבוד!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנצי כרמון, הוד השרון.
אשרור: 05/07/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
עשה עבודה יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נילי ארזי, כפר סבא.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תיקרה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה 10! שי היה אדיב, יעיל, זריז ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז קול, הוד השרון.
אשרור: 16/06/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע שרוף.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר, הבין את הבעיה וטיפל בה מהר. היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב ל. כפר סבא.
אשרור: 14/06/2019
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החליף גוף חימום ופלאנג׳ בדוד שמש.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ז. הוד השרון.
אשרור: 13/06/2019
משוב: 25/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד.
חוות דעת:
קבלתי שירות מצויין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבית שמר, כפר סבא.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי בארון חשמל.
חוות דעת:
נחמד, הוא מקצועי ובינתיים הכל בסדר אבל בעיניי הוא גבה מחיר יותר מדי גבוה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילנית זהר, הוד השרון.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל והוספת שקעים.
חוות דעת:
בחור עם ראש על הכתפיים. סופר מיקצוען. נהנתי מאד משירות יעיל ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 101 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק