מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סטיב
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.76
מחיר 9.60
איכות 9.86
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 90 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלירן בר דוד, הוד השרון.
משוב: 17/06/2019
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיא זילברמן‬‎, רעננה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז ומנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר אבל המחיר היה ממש גבוה לדעתי.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
10
יחס
8
6
כללי
גירסאות
עמית מגן, רעננה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת שלוש סתימות בצנרת דירה.
חוות דעת:
סטיב היה מעולה, הדירה חדשה והעובדי קבלן השאירו פסולת בניין בצנרת מה שגרם לסתימות, הוא הגיע למרות שהיה חג, התפנה אלינו וטיפל בבעיה, נחמד כמו תמיד, זאת לא פעם ראשונה שאנחנו פונים אליו, מקצועי, סבלני הסביר בצורה הנדסית ומדעית, יש לו ראש טוב על הכתפיים ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי קציר, כפר סבא.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במסנן המים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר בוסופסקי, הוד השרון.
אשרור: 10/05/2019
משוב: 07/02/2019
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן ב. כפר סבא.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה וייעוץ.
חוות דעת:
הוא מאוד נחמד ושירותי, הגיע מהר ובזמן. הביקורת היא לגבי רמת המקצועיות. ניסה לאתר נזילה לשכנים מחדר האמבטיה שלי. בגדול לא הצליח ונתן הערכה איזה קיר כדאי לפתוח על מנת להמשיך חיפוש, דבר אשר יעלה אלפי שקלים. אינסטלטור אחר שהבאתי אחריו איתר את הנזילה תוך 5 דקות בעזרת בדיקת בלון פשוטה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ריטה ליברמור, כפר סבא.
אשרור: 28/04/2019
משוב: 27/01/2019
חוות דעת:
היה ממש בסדר מכל הבחינות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל בוקארה, כפר סבא.
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
יעוץ ליקויי בניה מול הקבלן בפנטהאוז.
חוות דעת:
עשיתי שיפוץ עם קבלן והיו הרבה ליקויים, רציתי חוות דעת של בעל מקצוע שיוכל גם לעזור לי להציג אותם מול הקבלן. לא קל למצוא בן אדם שיהיה מוכן או שיוכל לדבר בצורה טובה מול קבלן ולהסביר לו מה הליקויים בבניה וסטיב היה פשוט צדיק! השיג את המטרות, יחס מעולה, נחמד מאוד, אינטליגנט, סבלני ופשוט עשה את העבודה בצורה מצוינת אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל קולמן, רעננה.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה וייעוץ.
חוות דעת:
הוא נחמד, מקצועי, אמין, הגיע בזמן, זמין ושירותי. ייעץ בכובד ראש ופירט את הסבירות מדוע זה קורה ונתן המלצות לעתיד, אנחנו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאוניד בקלייניק, כפר סבא.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור של המטבח.
חוות דעת:
העבודה בוצעה עבור חמותי והיא אמרה שהוא היה מצוין. היא מאוד התלהבה, אמרה שהסביר הכל, עבד בצורה טובה והמחיר היה טוב. היא היתה מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 90 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק