מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 10.00
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 7 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נתי שטולברג, תל אביב.
אשרור: 14/07/2019
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
הגדלת נישת גבס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מצוין גם בשירות, גם במחיר וגם בעבודה. אין יותר טוב ממנו. אבי מקצועי, מאוד אדיב ונתן את כל הפתרונות האפשריים. השירות היה כמו שצריך ופשוט מעולה. הוא היה צריך לשבור את הגבס ולצבוע מחדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סיון מ. תל אביב.
משוב: 16/12/2018
תיאור השירות:
ביצוע עבודת גבס.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה שמידט, תל אביב.
משוב: 20/11/2018
תיאור השירות:
תיקון קיר גבס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא הגיע בזמן, עבד כ- 4 שעות והלך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית ישראלי, רמת גן.
אשרור: 27/01/2019
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
הורדה של קיר גבס מסביב לטלוויזיה, צביעה של ועוד כמה תיקונים נוספים בבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עבד יפה תיקן את הבעיה ממש כמו שצריך, חיכה שהכל יתייבש ובדק שהכל תקין לפני שהלך. הייתי מאוד מרוצה ובהחלט אזמין אותו שוב במידה ואזדקק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ו. פתח תקווה.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
תיקון לתקרת גבס.
חוות דעת:
אבי הגיע בזמן שקבענו, עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. המחיר היה הוגן וללא שינויים של הרגע האחרון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס זילברמן, לוד.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 31/08/2018
תיאור השירות:
הנמכת תקרה למזגן ותיקון גבס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עשה לי עבודה טובה. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ל. ד. פתח תקווה.
משוב: 09/08/2018
תיאור השירות:
תקרה אקוסטית.
חוות דעת:
אדם מדהים עם לב ענק וחוש הומור מעולה! עשה הרבה מעבר למה שסוכם לפני תחילת העבודה ולא לקח על זה שקל נוסף. נתן לי המון עצות מקצועיות לדברים נוספים שאני משפץ במקום. בקיצור: בהחלט מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק