מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.71
מחיר 9.27
איכות 9.57
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סמדר לב ים, מכמורת.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
החלפת עינית במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אני ממש מרוצה, הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סיימון ויינשטוק, הדר עם.
אשרור: 16/09/2019
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים שהתקלקלו.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מצא את הבעיות ממש מהר ותיקן אחד מהם באותו יום ואת השני אחרי יומיים (היה צריך להזמין חלק שלא היה במלאי). הוא עשה עבודה נפלאה, בנועם ועשה הרבה מעבר למה שהיה צריך. המחיר היה הוגן ואין לי ספק שברגע שאצטרך טכנאי מזגנים אני אזמין את יהודה שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד רבי, כפר ויתקין.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מחשב השליטה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
בסדר גמור, נחמד, בא בזמן והיה נראה מאוד מקצועי אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר פ. בת חפר.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל תקשורת במזגן מרכזי.
חוות דעת:
שירות מעולה! יהודה הגיע אחרי שהנחה אותי בטלפון לנסות לפתור את הבעיה לבד, אחרי שלא צלחנו הגיע ופתר את הבעיה בציק צק ולקח מחיר הוגן לדעתי. אני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי דפני, בית יצחק-שער חפר.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
פירוק 2 מזגנים ישנים והרכבת 2 מזגנים עיליים של חברת טורנדו ופמילי 1 כוח סוס.
חוות דעת:
בגדול אני מרוצה מהשירות, הוא יכל לעשות עבודה יותר עדינה, היא לא יצאה מדויקת ולדעתי המחיר סביר, קצת גבוה. המזגן עובד אבל הוא לא יצא מגדרו כדי לעשות עבודה טובה.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
עודד ר. רמת השרון.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי שכלל ניקיון פילטר.
חוות דעת:
לאחר בדיקה, התברר שהפילטר היה סתום ויהודה הסביר והראה איך מוציאים אותו החוצה ואף ביצע זאת בעצמו וניקה אותו. גבה רק מחיר ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז ארז, כפר סבא.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תיקון חיישני מזגן.
חוות דעת:
יהודה אמר שיתכן שהבעיה נובעת מכך שיש מזג אויר מאוד סוער ושעלי להמתין מספר ימים ובמידה וזה לא עוזר שאתקשר אליו שוב. הוא היה קשוב, סבלני ונכון לעזור ובאמת כל מה שאמר היה נכון באמת עברו מספר ימים והכל הסתדר. הוא חסך לי כספים והגעה של בעל מקצוע ואני מאוד מרוצה מבחינתי הוא היה 10!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבי ויסמן, נירית.
אשרור: 28/02/2020
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון גורם מקצר במזגן ישן של חברת אלקו.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה ממנו, היה אדיב, מקצועי, ענייני, עשה את העבודה עם המון סבלנות והכל היה בסדר. גם המחיר היה רציונלי לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי כהן, הרצליה.
אשרור: 26/02/2020
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במדחס.
חוות דעת:
היה יסודי ויעיל. תיקן את הבעיה, ייעץ וגבה מחיר הוגן. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן אפרים, רמת השרון.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון המאוורר במעבה מזגן עילי של חברת LG.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה שירותי מאוד ועשה עבודה מקצועית, הכל עובד בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 303 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק