מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.79
מחיר 9.46
איכות 9.71
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ישראל לביא, רעננה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
הבעיה: נזילה של מים מתוך המזגן לתוך החדר. הטיפול: ניסה לשחרר סתימה על ידי נשיפה לתוך צינור ההורקה. זיהה סתימה של הצינור, פתח את הסתימה והעביר צינור ריקון חדש.
חוות דעת:
יהודה הגיע בהתרעה קצרה מאוד ניגש במרץ ופתר במקצועיות את הבעיה. אדיב ומסביר פנים.. אין לי יכולת להעריך את גובה המחיר אך מבחינתנו יהודה היה "שווה את המחיר".
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מרק ברנר, כפר סבא.
משוב: 20/08/2019
חוות דעת:
היה שירות טוב ואיכותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתן טנא, הוד השרון.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון משאבה במזגן.
חוות דעת:
לאחר גישור, הוחזר חלק מהתשלום לשביעות רצוני.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אילן ר. רעננה.
אשרור: 19/08/2019
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר שבור במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הגיע מהר, עשה אבחנה טובה דרך הטלפון ותיקן מהר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי ב. רעננה.
אשרור: 15/08/2019
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במזגן עילי 1 וחצי כ"ס והחלפת קבל.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו, הוא בחור נחמד ואדיב, מקצועי ואיתר את התקלה במהירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור שוב עמי, כפר סבא.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן אינוורטר מרכזי.
חוות דעת:
המזגן נקנה לפני כ-4 שנים, ומההתחלה לא עבד כמו שצריך. היו אצלנו כ-3 אנשי מקצוע (חלקם מטעם תדיראן) ואף אחד לא עלה על הבעיה. כבר התייאשנו ועמדנו להחליף מזגן, אבל בגלל שההוצאה גדולה כל כך החלטנו לנסות שוב. מזל שהגענו אל יהודה! הוא בדק ביסודיות (דברים שהאחרים לא ניסו לבדוק), ודי במהרה הבין מה הבעיה - ופשוט תיקן. תוך חצי שעה קיבלנו מזגן שפועל כמו שצריך. מעבר למקצועיות - יהודה איש נעים. תענוג שמצאנו אותו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן שץ, רעננה.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מחברת אלקטרה פלטינום.
חוות דעת:
יהודה הגיע מהר, אין דברים כאלה, הוא אחלה בן אדם. הוא תקתק את העבודה, המחיר היה הוגן, הראה לי במה מדובר והתקשר אלי גם למחרת לוודא שהכל עובד כמו שצריך, אני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי סיטון, רעננה.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
פירוק פאנל במזגן והוצאת עצם זר וניקוי פילטרים במזגן נוסף.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין. חוץ מזה שהתעכב בגלל עבודה קודמת הכל היה בסדר גמור. הוא מקצועי, אדיב, לקח מחיר הוגן ועבד בסבלנות. כשסיים עם המזגן הראשון הוא ראה עוד מזגן והחליט לפתוח אותו ולנקות את הפילטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית ב, כפר סבא.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת אלקטרה כולל פתיחת קיר גבס..
חוות דעת:
הוא היה מצוין, טכנאי אחר לא פתר את הבעיה והוא הגיע וזיהה את הבעיה ישר ופתר אותה. הוא היה נחמד, מקצועי ואדיב. נתן אחלה מחיר ואחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חדוה ר. כפר סבא.
משוב: 12/08/2019
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהשירות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 266 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק