מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.79
מחיר 9.29
איכות 9.67
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נטע קליין, נתניה.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה מזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה פצצה! יהודה היה מאוד הגון ונחמד. הוא הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה טובה, חזר בערב לבדוק שהכל בסדר ולא הסכים לקבל תשלום עד שהכל היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיא בר חיים, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור. ממש מעולה. מקצועי, אדיב ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית אלמוג, רעננה.
אשרור: 28/08/2018
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן מרכזי שכלל החלפת חלק במנוע.
חוות דעת:
הוא היה מצוין והייתי מאוד מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ב. הוד השרון.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מרכזי.
חוות דעת:
שירות יוצא דופן. יהודה מיד הבין, אמר שניתן לפתור את הבעיה לבד, וניסה לסייע לי בטלפון ולהסביר לי מה לעשות. כשלא הצלחתי הוא הגיע, תיקן במהירות, והמחיר היה למעלה מסביר. פשוט מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ג. קיסריה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון פילטרים במזגן מרכזי ותיקון חלק במנוע מזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי ושירותי, הוא פתר את הבעיה והראה לי בדיוק מה הוא עשה. אני מרוצה בסך הכל.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ח. ד. כפר סבא.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי תיקון מזגן מרכזי בבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע אלינו כדי לתת יעוץ על תיקון ותיכנון פתחי אוויר של מזגן מרכזי. היעוץ היה נשמע נכון וטוב אך נראה שגבה תשלום כמו שלוקחים על ביקור ותיקון למרות שלא נעשתה עבודה בפועל. המחיר היה גבוה לדעתי עבור השירות שנתן.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
א. פ. הרצליה.
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ממש. תיקן לי מזגן ישן, השקיע ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניתאי מאיר, נתניה.
משוב: 10/10/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה ורטהיים, נתניה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ עבור מזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, הסביר מה צריך לעשות ונתן טיפים איך לשמור על המזגן, עמד בזמנים, מקצועי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר חוזה, נתניה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה, מצא פתרון חלופי כדי לתקן את הבעיה והיה עשר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 292 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק