מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.81
מחיר 9.49
איכות 9.71
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רינה מועלם, נתניה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
השירות, אמינות ומחיר היו ממש מצוינים, הכל היה בסדר גמור, הוא אדיב, אמין ויצא צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי בוצן לעשות, נתניה.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור במזגן.
חוות דעת:
צינור במזגן נקרע והוא סידר את זה ועשה את זה כמו שצריך. העבודה נעשתה במהירות ובדייקנות אבל הוא גבה מחיר מעט יקר לדעתי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאן ב. נתניה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חיישן טמפרטורה.
חוות דעת:
יהודה היה מקצועי וידע לאתר ולפתור את התקלה במהירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ס, נתניה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין! גם לקח מחיר נמוך וגם בעל מקצוע טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ליאל, אבן יהודה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
ביקור עבור בדיקת שני מזגני אינוורטר עיליים של חברות אלקטרה ואלקו.
חוות דעת:
אמין, הוגן ונחמד מאוד. הוא הגיע בזמן ובדק את המזגנים. מאחר ואמר שעדיף שלא לתקן אותם, העלות הייתה עבור ביקור בלבד והמחיר היה גבוה מידי לטעמי. בנוסף, הוא לא מחליף מזגנים אלא נותן שירות עבור תיקון בלבד ולדעתי צריך היה לציין זאת מראש.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אבי טוקייר, נתניה.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי רשתות והוספת גז בשני מזגנים מרכזיים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
העבודה של יהודה הייתה מעולה ואני מאוד מרוצה מהשירות שלו! הוא הגיע בזמן והיה נחמד ומקצועי.
איכות
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רפי איינשטין, בני ציון.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן רגיל של חברת LG בעל 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
יהודה היה בסדר גמור, מצא את הבעיה מיד. הייתי ממש מרוצה מהזמנים, התקשרתי אליו בבוקר וכבר ב12 בצהריים הגיע אליי. ובנוסף להכל היה ממש נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מילקין, נתניה.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת שלושה מזגנים רגילים של חברת אלקטרה. העבודה כללה החלפת מנוע באחד, מילוי גז בשני והחלפת המזגן השלישי.
חוות דעת:
העבודה של יהודה נראית טוב מאוד! הוא הגיע בזמן, בדק הכל והסביר מה קורה בכל אחד מהמזגנים. הוא עמד בזמנים, סיים את העבודה בזמן שאמר והיה מאוד מדויק. מבחינה מקצועית בינתיים היה מצוין ואני מקווה שאיכות העבודה שלו תישמר לאורך זמן. בינתיים אני מאוד מרוצה מהשירות שלו, מהמחיר שהיה הוגן לדעתי וכל החוויה שהייתה מצוינת!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית ברנס, נתניה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע ומילוי גז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין וטוב! עבודה מעולה, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל קשת, נתניה.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות נהדר, הוא ידע בדיוק מה הוא עושה, פשוט אלוף! לדעתי המחיר קצת גבוה מהמצופה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 263 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק