מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יהודה
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.71
מחיר 9.27
איכות 9.57
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי בוצן לעשות, נתניה.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור במזגן.
חוות דעת:
צינור במזגן נקרע והוא סידר את זה ועשה את זה כמו שצריך. העבודה נעשתה במהירות ובדייקנות אבל הוא גבה מחיר מעט יקר לדעתי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נטע קליין, נתניה.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה מזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה פצצה! יהודה היה מאוד הגון ונחמד. הוא הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה טובה, חזר בערב לבדוק שהכל בסדר ולא הסכים לקבל תשלום עד שהכל היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס טבצ'ניק, נתניה.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
סידור נזילה ממזגן של חברת LG.
חוות דעת:
המזגן התחיל לנזול לאחר שיפוץ שבוצע בדירה. יהודה הגיע, בדק את מה שהיה צריך ולא מצא שום דבר. הוא ניקה ניקוזים וסידר את השיפוע של צינור הניקוז. נתן לנו כמה הוראות לבצע ואז לראות אם הבעיה חוזרת והיא לא חזרה. הצליח לסדר את העניין וגם לא גבה על זה תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניתאי מאיר, נתניה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 10/10/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה מועלם, נתניה.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
השירות, אמינות ומחיר היו ממש מצוינים, הכל היה בסדר גמור, הוא אדיב, אמין ויצא צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר בוכבינדר, אבן יהודה.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שטפטף של חברת אלקטרה 3.5 כח סוס.
חוות דעת:
הוא עשה חור בקיר גבס ולא גמר, היה אמור לחזור לסיים את העבודה ולא חזר, התקשרתי אליו כמה פעמים ולא ענה לי, גם לא לקח כסף.
איכות
1
מחיר
1
זמנים
1
יחס
1
1
כללי
גירסאות
ליאור ליאל, אבן יהודה.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
ביקור עבור בדיקת שני מזגני אינוורטר עיליים של חברות אלקטרה ואלקו.
חוות דעת:
אמין, הוגן ונחמד מאוד. הוא הגיע בזמן ובדק את המזגנים. מאחר ואמר שעדיף שלא לתקן אותם, העלות הייתה עבור ביקור בלבד והמחיר היה גבוה מידי לטעמי. בנוסף, הוא לא מחליף מזגנים אלא נותן שירות עבור תיקון בלבד ולדעתי צריך היה לציין זאת מראש.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דנה ורטהיים, נתניה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ עבור מזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, הסביר מה צריך לעשות ונתן טיפים איך לשמור על המזגן, עמד בזמנים, מקצועי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר חוזה, נתניה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה, מצא פתרון חלופי כדי לתקן את הבעיה והיה עשר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי בוארון, נתניה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין והכל היה פנטסטי. הוא מקצוען אמיתי ועבד בצורה מסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 303 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק