מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ג'וני
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.69
מחיר 9.67
איכות 9.78
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי י. ראשון לציון.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 שפרפרות אינטרקום בדירה בבניין מגורים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, ג'וני הגיע בזמן, היה נחמד, אדיב, טיפל בבעיה בצורה מקצועית ויעילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
בוריס י. ראשון לציון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
התקנת לחצן יציאה במקביל לאינטרקום קיים.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת נחמני, ראשון לציון.
אשרור: 01/08/2019
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
חיבור אינטרקום בבית פרטי.
חוות דעת:
היה מעולה! מזמן לא נתקלתי באיש מקצוע נעים, אמין והכי חשוב מקצועי. הוא נתן שירות מעל ומעבר, הגיע בזמן, ועוד כמה פעמים כשהיה צריך אחר כך ואפילו טיפל בדברים מעבר. כן ירבו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתי סלע יעקובי, ראשון לציון.
אשרור: 10/06/2019
משוב: 05/12/2018
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה! הוא הגיע בזמן עבד מקצועי ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר שריפט, ראשון לציון.
משוב: 05/06/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמואל אשכולי, ראשון לציון.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנעול אינטרקום בשער כניסה והתקנת קפיץ מחזיר.
חוות דעת:
לאחר ההתקנה: הקפיץ המחזיר לא מחזיר. הלחצן באינטרקום לא נשמע בטלפון הביתי. הבטיח לעבור לבדוק- לא קרה עד היום. חבל שקלקל את הרשם הטוב שעשה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
6
יחס
8
תגובת העסק:
הלקוח רכש עצמאית מחזיר קפיץ אותו חזרתי פעם נוספת להתקין (ללא עלות), המחזיר קפיץ לא היה תקין ולכן לא הותקן על ידי. הלקוח חוייב רק על מנעול חשמלי ולא יותר מזה. לגבי כפתור האינטרקום לבית, לא ידעתי שהוא לא עובד תקין כי הלקוח לא ציין זאת בעת התקנת המנעול החשמלי.
8
כללי
גירסאות
אלברט יעקובוב, ראשון לציון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מצלמות אבטחה במרפאה.
חוות דעת:
הוא בחור טוב, עשה עבודה טובה ואני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזי לירז, ראשון לציון.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון אינטרקום.
חוות דעת:
המערכת לא עבדה, אמר לנתק ולחבר לחשמל שוב ואז לאתחל, זה עבד. אח"כ הבנו שהבעיה אצל אחת הדירות והם הזמינו אותו לתקן.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל מטיס, ראשון לציון.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של אינטרקום.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! בן אדם אדיב, חביב פתוח ומאוד אמין שזה הכי חשוב, הגיע לפני בזמן ועשה עבודה ממש טובה, אני מאוד מרוצה ממנו, הוא באמת מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב ריינהולד, ראשון לציון.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מצלמות אבטחה.
חוות דעת:
היה מצוין ממש! הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ונעים והיה כיף להיות איתו. הבעיה לא הייתה טריוויאלית אז הוא בדק כמה דברים עד שמצא אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 138 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק